網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月15日 星期四

粗口港姐馮盈盈 十優醫生男友監場 [壹週刊 - 1384] __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,M1,

男友係醫生又係十優狀元,馮盈盈自覺係執到筍盤。娛樂偵訊粗口港姐馮盈盈 十優醫生男友監場今屆出爐港姐冠軍馮盈盈,俾人大起底摷晒佢喺facebook嘅留言,發現佢原來好爛口,好識得運用粗口技巧,佢為咗力撐雨傘運動,對反佔中的立法會議員同特首梁振英,經常都連環爆粗狂罵。之後馮盈盈亦勇於承認發表過這些粗口言論,不過唔知佢是否受到大台壓力,講到好似有啲後悔當年的言論:「當時入大學冇耐,受身邊氣氛影響。呢個係 ...


男友係醫生又係十優狀元,馮盈盈自覺係執到筍盤。

娛樂偵訊

粗口港姐馮盈盈 十優醫生男友監場

今屆出爐港姐冠軍馮盈盈,俾人大起底摷晒佢喺 facebook嘅留言,發現佢原來好爛口,好識得運用粗口技巧,佢為咗力撐雨傘運動,對反佔中的立法會議員同特首梁振英,經常都連環爆粗狂罵。

之後馮盈盈亦勇於承認發表過這些粗口言論,不過唔知佢是否受到大台壓力,講到好似有啲後悔當年的言論:「當時入大學冇耐,受身邊氣氛影響。呢個係私人平台,只係想同好 close嘅朋友分享感受,有啲係過激,但我平日唔講粗口,只係打出嚟。」

除咗講粗口俾人起底外,馮盈盈個十優狀元醫生男友 Martin,同樣俾人大起底。

刪走同男友親熱相

二十二歲嘅「港大女神」馮盈盈,雖然佢選港姐期間,已醒目地將 facebook同 instagram𥚃面同醫生男友 Martin嘅親熱相刪得就刪(但係竟然唔記得刪走啲粗口留言),不過自從當選港姐後,佢想再收埋男友根本冇可能囉,男友已極速被起底。

馮盈盈現任男友姓鍾,英文名叫 Martin,喺名校喇沙書院畢業,仲係○五年的十優狀元,之後入讀香港大學醫學院,現於瑪麗醫院做醫生。

「 Crystal佢覺得自己執到個筍盤,個男友年輕有為又錫佢,所以佢都唔介意俾人知,不過參選初期,大台要求佢哋要淨化社交網上嘅相,唔好俾人摷到啲影響港姐形象嘅相,所以佢先刪咗啲相,但係去到後期,佢都唔理咁多,照 post去澳門幫男友慶祝生日嘅相,仲話今年係佢哋第一個共度嘅生日,之後會陪佢過無數嘅生日,繼續寵壞佢。」

至於馮盈盈都好主動兼豪放,同男友影落唔少拍拖相,當中仲有好多係親熱嘴相,睇得出佢好冧呢個男友。

馮盈盈刪晒同男友親密合照,點知冇刪到自己嘅粗口留言,學佢話齋今次真係好_囉。

馮盈盈無論身材樣貌同學歷都唔係特別出眾,但依然攞到冠軍。

馮盈盈之前一頭粉紅漸變金髮, MK妹到頂點。

馮盈盈同男友影落唔少親熱嘴相。

喊晒成功搏同情

決賽當晚每位佳麗都有兩張入場券,不過馮盈盈冇將入場券俾喺拉票環節中,佢講到聲淚俱下心中最重要同最關心嘅爸爸,一張俾咗阿媽,另一張就俾咗男友,等男友見證住佢當選一刻。

講番比賽當晚,馮盈盈成功揮低大熱門亞軍劉穎鏇,全憑喊晒咁擺老豆上枱,攞到唔少同情分,但係原來佢唔係第一次利用屋企人,之前佢選過校花,當時都自爆細佬有腎病搏同情。

馮盈盈表示細佬兩歲被診斷患有腎病,而且免疫力極差,郁啲就要住兩、三個月醫院,所以佢一早已經決定好要讀食物及營養學做個營養師,幫細佬及家人打理飲食習慣。

不過嗰次嘅悲情招數,未能幫馮盈盈加到分,唔能夠當選校花,亦好彩因為做唔到校花,馮盈盈轉戰參加港姐,先有今日嘅結果。

決賽當晚馮盈盈男友同阿媽都有到現場監場。

全靠在最後的拉票環節,講爸爸講到喊晒,終於以 36679票當選。

素顏冇化妝個樣,點睇都唔似港姐冠軍。

因為喊功搏同情,馮盈盈最終擊敗亞軍劉穎鏇(左)同季軍陳雅思(右)。

路人甲做到灰 港男冠軍跟過洗米華搵食

曾在無綫做過三年路人甲,黎振燁港男奪冠一雪前恥。原來當年在大台捱到灰心,他曾轉投洗米華旗下,轉做模特兒搵食。大台今次係後兜!

雖然大台近年鬧小生荒,但黎振燁跟羅鈞滿、羅天宇和楊潮凱等在二十三期藝訓班畢業後,他一直被投閒置散,最威都只是在《巾幗梟雄之義海豪情》及 laughing gor電影系列中做路人甲。

「响大台三年都見唔到曙光, Jackson(黎振燁)之後去咗 HKTV,但拍完部《警界線》個台就冇咗。跟住佢去咗太陽娛樂做 model,反而搵到錢,年幾前拉埋天窗,婚禮好簡單,只係註冊同食餐飯。」知情人說。

不過黎振燁好喜歡演戲,等足咁多年想圓演員夢,如今總算等到!

黎振燁(箭咀)曾拍 HKTV的《警界線》。

沙田註冊婚照

黎振燁得獎肉緊三咀老婆,二人年多前在沙田註冊結婚時,便服上陣,卻穿情侶鞋襯絕。

之前同樣是太陽娛樂旗下時,黎振燁曾跟 Stephy合作。

Model時期的黎振燁,長髮 look甚有日模 feel。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!