網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

尾場褔利》鄭秀文先撬得開 古天樂表演棟篤笑又唱歌 __,古天樂,鄭秀文,

尾場褔利》鄭秀文先撬得開古天樂表演棟篤笑又唱歌每次SAMMI開騷,例牌實有古天樂做嘉賓,MR.KOO終於喺尾場出現,不過要喺SAMMI再加全場觀眾三催四請,佢先肯又開金口唱歌同講埋棟篤笑。古仔表示今次肯答應做嘉賓,是為咗幫朋友攞8張她的演唱會門票,所以先嚟。而Sammi問古天樂唱不唱歌,古仔就話︰「你啲嘉賓有唱歌,又講棟篤笑,但我只會棟篤企﹗」古仔借機向外界澄清關於有傳他將於2018年開演唱會的傳 ...






  • 其他影片:>>






  • 尾場褔利》鄭秀文先撬得開 古天樂表演棟篤笑又唱歌
  • 每次SAMMI開騷,例牌實有古天樂做嘉賓,MR.KOO終於喺尾場出現,不過要喺SAMMI再加全場觀眾三催四請,佢先肯又開金口唱歌同講埋棟篤笑。

    古仔表示今次肯答應做嘉賓,是為咗幫朋友攞8張她的演唱會門票,所以先嚟。而Sammi問古天樂唱不唱歌,古仔就話︰「你啲嘉賓有唱歌,又講棟篤笑,但我只會棟篤企﹗」 古仔借機向外界澄清關於有傳他將於2018年開演唱會的傳聞,他說︰「我非常肯定對大家說絕無此事﹗不要打電話問我取我演唱會門票﹗」

    之後Sammi再嘗試再逼古仔唱歌更提議他唱《Boyfriend》(男朋友),但古仔扮聽不到,改為在場內搵歌迷上台自拍。

    最後,古仔都有俾面唱咗半首《當年情》,Sammi大讚︰「你快些復出樂壇,一定贏得男歌手獎﹗」


    鍾意就快D Share啦!