網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

女學護憶述事主提議墮胎 庭上哭訴:如果我唔要BB,响醫院點救人? __,

女學護憶述事主提議墮胎庭上哭訴:如果我唔要BB,响醫院點救人?2016-09-2712:57:00HKT年輕女學護簡媛茌(29歲)被指七刀刺傷已婚男友,她自辯續供稱去年8月時發現自己懷孕,9月由事主陪同下看婦科醫生,事後事主問她:「係咪應趁早解決?」被告聞言感失望,坦言沒想過事主會如此反應。她於庭上哭稱:「我想要BB,尊重生命,如果我唔要BB,我响醫院點救人?」惟基於事主是胎兒的父親,被告尊重他的 ...


女學護憶述事主提議墮胎 庭上哭訴:如果我唔要BB,响醫院點救人?

2016-09-27 12:57:00 HKT



年輕女學護簡媛茌(29歲)被指七刀刺傷已婚男友,她自辯續供稱去年8月時發現自己懷孕,9月由事主陪同下看婦科醫生,事後事主問她:「係咪應趁早解決?」被告聞言感失望,坦言沒想過事主會如此反應。她於庭上哭稱:「我想要BB,尊重生命,如果我唔要BB,我响醫院點救人?」惟基於事主是胎兒的父親,被告尊重他的意願,不想對他造成壓力,遂決定於10月到沙田威爾斯親王醫院墮胎。

被告稱墮胎後感到事主態度轉變,「只係想補償,唔係真心愛我」,她遂於聖誕時質問事主:「如果你唔鍾意我,你講聲我就走。」事主安慰被告:「傻豬,唔好亂諗。」又謂兩人之間縱已沒有激情,但已變成家人,並向被告揚言「愛有好多種,好似家人咁錫你」。


鍾意就快D Share啦!