網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

【無敵S形】陳少霞低調擺酒 6卡鑽戒勁搶 __,陳少霞,

鑽戒同陳少霞嘅幸福甜美笑容,都一樣咁閃。藝人陳少霞與坐擁八億身家的富商李文輝七月於教堂低調行禮結婚,今晚二人再低調於香港賽馬會跑馬地會所舉行婚宴。一對新人於晚七上時許十指緊扣會見傳媒,陳少霞穿上紫色旗抱,李文輝則穿黑色唐裝。除了中國式打扮夠搶眼,陳少霞手上的鑽戒亦勁吸睛,保守估計應有6卡。問為何着唐裝?陳少霞說:「中國人着番自己國家嘅衫,今晚唔會着婚紗,只着一套。(擺幾圍?)十幾圍,招呼百幾位賓客 ...


鑽戒同陳少霞嘅幸福甜美笑容,都一樣咁閃。

藝人陳少霞與坐擁八億身家的富商李文輝七月於教堂低調行禮結婚,今晚二人再低調於香港賽馬會跑馬地會所舉行婚宴。

一對新人於晚七上時許十指緊扣會見傳媒,陳少霞穿上紫色旗抱,李文輝則穿黑色唐裝。除了中國式打扮夠搶眼,陳少霞手上的鑽戒亦勁吸睛,保守估計應有6卡。問為何着唐裝?陳少霞說:「中國人着番自己國家嘅衫,今晚唔會着婚紗,只着一套。(擺幾圍?)十幾圍,招呼百幾位賓客,主要係宴請親戚好友。(婚後快啲造人?)交畀主,順其自然。(好朋友催你哋生?)佢哋都好心急,我哋唔排除(生小朋友)。(小朋友送咩禮物畀你哋?)送愛,大家都好錫我。」問到二人去邊度度蜜月,少霞謂剛由意大利返港,又指兩人平時都有常常去旅行。少霞又指場內有禱告儀式,並透露十分感恩,說時更一度眼泛淚光。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!