網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

淫亂Ocamp:又流出Ocamp意淫相 女生扮握兩男小鳥 __,

不少網民狠批3人動作意淫,教壞細路。(HKDryClubfb/設計圖片)再有大專院校的迎新營活動涉意識不良引起關注。facebook專頁「HKDryClub」昨晚上載一張相片,相中2男1女學生穿上紫色T-shirt,上面寫上「JointHallOcamp2016」,3人正面對住鏡頭,女生跪在兩男中間,雙手分別放在兩男褲襠,並緊握拳頭似有所動作,兩男「頭昂昂」狀甚享受,女生亦面帶笑容。不少網民狠批3 ...


不少網民狠批3人動作意淫,教壞細路。(HK Dry Club fb/設計圖片)

再有大專院校的迎新營活動涉意識不良引起關注。facebook專頁「HK Dry Club」昨晚上載一張相片,相中2男1女學生穿上紫色T-shirt,上面寫上「Joint Hall Ocamp 2016」,3人正面對住鏡頭,女生跪在兩男中間,雙手分別放在兩男褲襠,並緊握拳頭似有所動作,兩男「頭昂昂」狀甚享受,女生亦面帶笑容。不少網民狠批3人動作意淫,教壞細路。東網已向涉事的大專院校查詢,正待回覆。

有關相片轉載自Instagram,附注寫上「體貼嘅組媽會為爸爸仔女帶來高潮」。相片引起網民熱烈討論,認為學生的動作過火,惹人遐想,直言:「其實ocamp點解比(畀)人印象咁唔好,就係有啲人玩到唔識分寸!」令社會大眾對迎新營印象欠佳,有人更言:「搞咩搞到大學生唔似大學生,好失禮。」希望活動搞手及涉事學生反思。有網民就質疑「到底有乜咁好玩」,狠斥他們「人蠢冇得醫」,並諷刺道「恭喜,又可以上新聞」。

---------------------------------

※ 全新的《myVEGAS Lucky來了》手機遊戲,送你免費演唱會門票、澳門豪華住宿、中環高級食肆套餐! 免費玩、豪華賞!http://playluc.ky/mvlloncc


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!