網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月12日 星期一

【雪山影婚照】鄧健泓唇變紫石詠莉冇知覺 __,石詠莉,鄧健泓,

其實影婚紗相係開心事,做乜咁搏命呀?藝人石詠莉(Sukie)、鄧健泓(Patrick)拍拖近三年,三月時,Patrick於酒店舉行神秘驚喜派對,捧着99朵粉紅玫瑰及鑽戒向Sukie跪地求婚,Sukie感動得喊住應承。二人本來打算今年拉埋天窗,但因Sukie決定下月9號舉行她入行以來的首個個人演唱會,故將婚事延至明年,而Patrick就一直為其事業及婚禮作準備。其實於去年十一月,Patrick在加拿 ...


其實影婚紗相係開心事,做乜咁搏命呀?

藝人石詠莉(Sukie)、鄧健泓(Patrick)拍拖近三年,三月時,Patrick於酒店舉行神秘驚喜派對,捧着99朵粉紅玫瑰及鑽戒向Sukie跪地求婚,Sukie感動得喊住應承。二人本來打算今年拉埋天窗,但因Sukie決定下月9號舉行她入行以來的首個個人演唱會,故將婚事延至明年,而Patrick就一直為其事業及婚禮作準備。其實於去年十一月,Patrick在加拿大為女友拍攝首張Hi-fi碟封套時,兩人已於當地拍攝婚紗照,過程既浪漫又難忘。

雪山取景凍到抽筋

於加拿大留學及長大的Patrick對加國有着微妙的感情和喜愛,故他向Sukie提議在那兒影結婚相,而Sukie亦贊成,約好當地攝影師後,他們便於度假勝地班夫(Banff)取景拍攝。

凍到全身冇知覺

拍攝當日,現場布滿積雪,天氣極之寒冷,Sukie穿着露肩的Lace袖婚紗,佩戴簡約頭飾及鑽石耳環,打煲呔、穿淺色西裝的Patrick則於雪蓋樹叢環境下拖着Sukie漫步;相當浪漫,不過浪漫背後其實二人凍到抽筋,禦寒三寶羽絨、頸巾、熱飲隨時standby。Sukie笑言這是她有生以來最痛苦的一次拍攝「工作」,她說:「我哋最初計劃去加拿大嘅時候,諗住當地天氣係十零度,冇諗過去到時天氣係零下,仲要落雪,但好感恩天公造美,畀我哋有個好靚嘅環境影相,但痛苦嘅係衫好單薄,有件婚紗係得一層lace,所以當時係由凍去到痛、痛去到痹、痹到跟住手腳同全身冇晒感覺,介乎好似冇咗手腳咁,好接近死亡嘅感覺。」Sukie又憶述和Patrick影相時,Patrick的嘴唇由本來紅卜卜,到慢慢變成愈來愈白到變成紫色,然後臉部又變青。

演唱會預演婚禮

雖然婚禮延遲舉行,但Sukie和Patrick異口同聲表示十月演唱會就是他們的婚禮預演。Patrick說:「我哋婚禮會擺去明年,如果大家喜歡嘅話,入場睇我哋嘅演唱會就等如睇我哋嘅婚禮,因為好想多啲朋友參與,人情係演唱會嘅飛,主菜係Sukie嘅歌,希望大家踴躍參與我哋嘅婚禮,但我唔會出場,只會喺台後。」Patrick更坦言希望與Sukie一齊變老,現時能力與空間許可之下的他都做了,現欠簽紙這一步。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!