網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月12日 星期一

阿嬌深夜發噴血照 粉絲頂唔順要加公仔 __,阿嬌,鍾欣潼,

睇到網民都頂唔住。運動對女明星嚟講係日常生活必需要做嘅其中一件事,做完運動之後仲要整張自拍同粉絲分享吓,通常都係着住小背心做運動,所以呢張相都特別養眼。好似鍾欣潼(阿嬌)咁,尋晚就喺屋企着住小背心做完運動發咗張相,仲嘴嘟嘟話自己好叻叻豬消耗咗1,300卡路里,不過網民普遍都睇唔到其他嘢,淨係見到阿嬌不經意晒出嘅事業線。隔咗一陣,阿嬌睇留言先至發現啲網民淨係掛住望佢個胸,其中有部份忠粉睇唔過眼,係轉 ...


睇到網民都頂唔住。

運動對女明星嚟講係日常生活必需要做嘅其中一件事,做完運動之後仲要整張自拍同粉絲分享吓,通常都係着住小背心做運動,所以呢張相都特別養眼。好似鍾欣潼(阿嬌)咁,尋晚就喺屋企着住小背心做完運動發咗張相,仲嘴嘟嘟話自己好叻叻豬消耗咗1,300卡路里,不過網民普遍都睇唔到其他嘢,淨係見到阿嬌不經意晒出嘅事業線。隔咗一陣,阿嬌睇留言先至發現啲網民淨係掛住望佢個胸,其中有部份忠粉睇唔過眼,係轉發嘅時候特登加個公仔喺阿嬌胸前遮住,等阿嬌唔使畀人睇蝕。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!