網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月25日 星期日

【要保留私隱】伍允龍突然爆料:我同鍾嘉欣係有過關係 __,嘉欣,李嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,

【要保留私隱】伍允龍突然爆料:我同鍾嘉欣係有過關係2016-09-2419:57:00HKT伍允龍一直唔認同鍾嘉欣拍拖。伍允龍話同安志杰係好兄弟,大家都經歷咗好多嘢!伍允龍話同劉佩玥只係好朋友!一直冇認過同鍾嘉欣拍過拖,只係認係好朋友嘅伍允龍,今日喺商台播出嘅錄音訪問,承認當年同鍾嘉欣嘅戀情,佢話:「兩個人嘅關係係要兩個人去決定,所以我咪唔講咁多嘢囉,關於我自己嘅我一定講,唔想影響到隔籬嗰個人。而 ...


【要保留私隱】伍允龍突然爆料:我同鍾嘉欣係有過關係

2016-09-24 19:57:00 HKT



伍允龍一直唔認同鍾嘉欣拍拖。





伍允龍話同安志杰係好兄弟,大家都經歷咗好多嘢!



伍允龍話同劉佩玥只係好朋友!



一直冇認過同鍾嘉欣拍過拖,只係認係好朋友嘅伍允龍,今日喺商台播出嘅錄音訪問,承認當年同鍾嘉欣嘅戀情,佢話:「兩個人嘅關係係要兩個人去決定,所以我咪唔講咁多嘢囉,關於我自己嘅我一定講,唔想影響到隔籬嗰個人。而且我覺得人同人之間嘅關係都可以保持一個私隱,因為我哋做藝人嘅,真係乜嘢面都俾晒其他人睇0架喇,喊到鼻涕都流埋,或者笑到棚牙都就嚟甩呀,真係乜嘢樣都俾觀眾見晒,我覺得某程度上可以留番啲私隱,唔使同任何人交代。」

主持人再問伍允龍究竟同鍾嘉欣有冇拍過拖?伍就稱:「我覺得唔需要答囉。同埋大家點諗就點諗。因為我同鍾嘉欣係有過關係,依家都係,係朋友關係。咁以往有咩發生過,我覺得保留番得我兩個人知就夠。」見女方已為人母,伍允龍稱:「戥佢關心,始終大家都係朋友,識咗咁多年,佢有喜事,當然戥佢開心,呢個係好正常嘅。」

至於同劉佩玥嘅關係,伍允龍就話:「我哋真係好朋友,因為劇集太深入民心,先搞到觀眾咁留意我哋!」

之不過話晒佢喺娛樂圈做咗10幾年嘢,除咗有安志杰呢個好兄弟之外,伍允龍承認當中有開同唔開心:「之前有好多報紙雜誌不停用奀星嚟形容我,又淨係話我係邊個邊個嘅緋聞男友,嗰陣真係有啲嬲,仲好難受,好彩晶哥(王晶)鼓勵我,叫我唔好理其他人,俾心機做個大明星俾佢哋睇!」佢仲話同。

節目重溫:《1圈圈》星光背後嘉賓:伍允龍講被人叫奀星試過唔開心http://bit.ly/2drQ1mf

延伸睇埋:曾為「奀星」稱號感難受 伍允龍承認與鍾嘉欣有過關係http://bit.ly/2d8Ml8j


鍾意就快D Share啦!