網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月22日 星期四

那英澳門開騷 握手時竟被觀眾偷走戒指? __,那英,

咁都得?內地音樂節目《中國好聲音》昨晚率軍於澳門搞演唱會,出席演唱會嘅歌手仲有喺節目內擔任導師嘅天后那英、周杰倫、庾澄慶(哈林)同汪峰。有網友睇完個騷後,就爆料指昨晚那英同台下觀眾握手嘅時候,點知畀粉絲一扯,搞到手上隻戒指甩咗,仲畀個粉絲拎走咗…之後,那英就暫停演唱,開咪一直緊張嗌:「把戒指還我!」雖然最後拎得番隻戒指,不過那英突然被嚇一嚇,然後就成個人不在狀態,搞到係咁唔記得歌詞。表現咁緊張,唔 ...


咁都得?

內地音樂節目《中國好聲音》昨晚率軍於澳門搞演唱會,出席演唱會嘅歌手仲有喺節目內擔任導師嘅天后那英、周杰倫、庾澄慶(哈林)同汪峰。有網友睇完個騷後,就爆料指昨晚那英同台下觀眾握手嘅時候,點知畀粉絲一扯,搞到手上隻戒指甩咗,仲畀個粉絲拎走咗…

之後,那英就暫停演唱,開咪一直緊張嗌:「把戒指還我!」雖然最後拎得番隻戒指,不過那英突然被嚇一嚇,然後就成個人不在狀態,搞到係咁唔記得歌詞。表現咁緊張,唔通隻戒指係老公送嘅?咁快手拎得到隻戒指,呢個粉絲實在太犀利了!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!