網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月16日 星期日

冧晒咀女相!余文樂大嗌:我的夢中情人 __,余文樂,

小妹妹個初吻呀~~~~型男余文樂貴為圈中筍盤,佢有樣、有樓、有車,之前仲豪擲約650萬港元,買咗部喺香港只係得10部嘅「McLaren675LT」限量超跑,唔少粉絲都對「樂嫂」呢個位虎視眈眈!不過睇嚟大家呢次要失望喇,余文樂喺ig自爆有夢中情人,呢個夢中情人竟然係一個可愛小妹妹,余文樂一見到小妹妹已經好「猴擒」,一嚟就已經錫小妹妹個面珠,仲話:「我跟我的夢中情人終於見面了。」張相upload咗之後 ...




其他影片:>>






小妹妹個初吻呀~~~~

型男余文樂貴為圈中筍盤,佢有樣、有樓、有車,之前仲豪擲約650萬港元,買咗部喺香港只係得10部嘅「McLaren 675LT」限量超跑,唔少粉絲都對「樂嫂」呢個位虎視眈眈!不過睇嚟大家呢次要失望喇,余文樂喺ig自爆有夢中情人,呢個夢中情人竟然係一個可愛小妹妹,余文樂一見到小妹妹已經好「猴擒」,一嚟就已經錫小妹妹個面珠,仲話:「我跟我的夢中情人終於見面了。」

張相upload咗之後,隨即引嚟唔少網友留言,話好想做嗰個小妹妹,仲有網友留言「我也要親親」、「好吃醋」、「想做那女孩」,亦有網友問余文樂咁樣錫嗰個小妹妹,究竟會唔會拎走咗個小妹妹個初吻㗎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!