網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月10日 星期四

天氣:寒流到唔願同被窩分手 新界普遍低見13°C __,寒流,

有市民在寒風中拍攝婚紗照。(黃仲民攝)今日天氣又再凍啲,真係想「匿埋」被窩唔願郁!一股東北季候風正為廣東帶來清涼天氣,香港今早各區氣溫普遍較昨日低3至4度,日間氣溫徘徊在18度左右,密雲仲有幾陣雨,要着多件衫,帶返把傘先好出街呀!上午7時天文台錄得氣溫18度,相對濕度78%;其中新界地區普遍錄得最低只有13、14度,九龍區則15、16度,而昂坪僅得10.7度,大帽山更錄得8.5度。今日吹和緩至清勁 ...




其他影片:>>






有市民在寒風中拍攝婚紗照。(黃仲民攝)

今日天氣又再凍啲,真係想「匿埋」被窩唔願郁!一股東北季候風正為廣東帶來清涼天氣,香港今早各區氣溫普遍較昨日低3至4度,日間氣溫徘徊在18度左右,密雲仲有幾陣雨,要着多件衫,帶返把傘先好出街呀!

上午7時天文台錄得氣溫18度,相對濕度78%;其中新界地區普遍錄得最低只有13、14度,九龍區則15、16度,而昂坪僅得10.7度,大帽山更錄得8.5度。

今日吹和緩至清勁偏北風,初時離岸間中吹強風;最高紫外線指數大約是2,強度屬於低;展望明早仍然清涼,周末及下周初氣溫回升。

天文台預料,東北季候風會在今明兩天為廣東沿岸帶來清涼的天氣,隨着季候風緩和及華南上空的反氣旋逐漸增強,周末及下周初華南沿岸地區天色好轉及氣溫回升。根據最新九天天氣預報,明日(11日)至周日(13日)多雲,氣溫逐步回升至最高攝氏26度,至下周一(14日)至下周六(19日),氣溫更進一步回升至攝氏23至28度。

---------------------------------

※ 全新的《myVEGAS Lucky來了》手機遊戲,送你免費演唱會門票、澳門豪華住宿、中環高級食肆套餐! 免費玩、豪華賞!http://playluc.ky/mvlloncc


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!