網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月10日 星期四

張達倫:嚴謹大婚!孖太太激吻 張達倫咀到抹汗 __,張達倫,

張達倫結婚喇!無綫處境劇《愛.回家》中飾演律師「嚴謹」的藝人張達倫與太太陳鳳玲舉行婚禮,在深灣遊艇會筵開二十席,出席的圈中人包括楊明、莊思明、莊思華、高海寧、湯洛雯、岑杏賢等。張達倫與太太出來見傳媒時,兩人當眾恩愛咀嘴,張達倫更咀到抹晒汗,非常搞笑!張達倫指太太怕醜,所以自己一個接受傳媒訪問,他謂太太是圈外人任職文職,兩人是中學同學,已認識了十多年,之後再碰面後便拍拖,兩年後再拉埋天窗。向徐榮取經 ...




其他影片:>>






張達倫結婚喇!

無綫處境劇《愛.回家》中飾演律師「嚴謹」的藝人張達倫與太太陳鳳玲舉行婚禮,在深灣遊艇會筵開二十席,出席的圈中人包括楊明、莊思明、莊思華、高海寧、湯洛雯、岑杏賢等。張達倫與太太出來見傳媒時,兩人當眾恩愛咀嘴,張達倫更咀到抹晒汗,非常搞笑!

張達倫指太太怕醜,所以自己一個接受傳媒訪問,他謂太太是圈外人任職文職,兩人是中學同學,已認識了十多年,之後再碰面後便拍拖,兩年後再拉埋天窗。

向徐榮取經生仔

講到「造人」大計,張達倫表示:「希望出年造個人仔,但係要拍《深宮計》忙到六月,希望爬兄弟黎諾懿頭做老竇!(生幾多個?)一個夠喇,自己仔女都冇所謂,如果為屋企人就想生男仔,因哥哥已經生咗個女,生仔媽咪會開心啲,自己生唔到咁多,過幾年都四十幾歲。(有冇向徐榮取生仔經?)有呀,佢教我飲醉酒造人會好啲。(今晚不醉無歸?)唔會,唔想出醜。(去邊度蜜月?)日本。(唔驚有輻射?)影婚紗相已經去咗歐洲,蜜月想喺亞洲,依家專心搵錢養B先。」

接新娘嗌救命

張達倫與太太的兄弟姊妹團共有十六人,圈中人包括黎諾懿、朱滙林、徐榮。問到開門利是多少?張達倫說:「在心中啦,今朝接新娘玩遊戲都玩到叫苦連天,要除鞋用腳趾喺冰水度挾麻雀,凍到腳痹,仲要着充氣道具衫跳蓮步舞。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!