掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

身家多2億!陳奕迅詐傻:咪又係着爛鞋 __,陳奕迅,

陳奕迅完成巡唱後,估計佢身家將暴漲2億,佢就詐傻指唔知自己咁有錢。歌手陳奕迅(Eason)上月底終於完成歷時三年多的134場世界巡迴演唱會,估計身家將暴漲2億,可謂大豐收!不過他就詐傻指不知自己如此有錢,因他從不在意進帳多少,更笑言自己依舊要着爛鞋:「係咩?我有咁多錢咩?我冇特別注意,咪又係着緊啲爛鞋,因為錢唔係令我最有滿足感,我唔係好理,都係咁過。」巡唱過後,終於能好好休息叉電的Eason,表示 ...




其他影片:>>






陳奕迅完成巡唱後,估計佢身家將暴漲2億,佢就詐傻指唔知自己咁有錢。

歌手陳奕迅(Eason)上月底終於完成歷時三年多的134場世界巡迴演唱會,估計身家將暴漲2億,可謂大豐收!不過他就詐傻指不知自己如此有錢,因他從不在意進帳多少,更笑言自己依舊要着爛鞋:「係咩?我有咁多錢咩?我冇特別注意,咪又係着緊啲爛鞋,因為錢唔係令我最有滿足感,我唔係好理,都係咁過。」巡唱過後,終於能好好休息叉電的Eason,表示閒時會去行山呼吸新鮮空氣,不過他之前行山不慎令腳部受傷,所以受訪當日要負傷上陣。

Ready造人

談到太太徐濠縈曾想趕「尾班車」造人,追多個小朋友,Eason就笑言太太只有對外講,回家後未有告訴他,平日真性情的Eason更突然怕醜起來,他說:「我Ready㗎!但我唔係諗住造嗰個人,我係諗住做好我自己呢個人。嗰啲隨緣啦,我哋睇Mood,食番餐好嘅,製造吓氣氛,製造呢啲唔講啦,咁尷尬,得㗎喇,有就有。」

未忘記香港歌迷

雖然Eason之前忙於巡唱,但作為香港歌手的他未有忘記香港歌迷,早前就推出全新廣東歌《四季》讓香港歌迷止渴:「香港歌迷未必鍾意我唱國語歌,雖然大家聽得明,但唔係最直接,要喺個腦度翻譯,而廣東歌就最直接。」又指歌曲已在三年前錄好,原先打算重錄新版本,卻被公司制止:「佢哋覺得我唱唔番嗰時嘅感覺,我話唔試又點知,我話畀錢再錄佢哋都話唔使,不過依家我都真係相信唱唔番。」

想試唱韓文歌

滿腹大計的Eason除了想出翻唱碟外,亦透露想嘗試唱韓文歌,因他認為音樂不應受語言限制,有時可「入鄉隨俗」,像韓星宋仲基、池石鎮到中、港、台時會選唱華語歌:「啲人話你香港人做乜出隻國語歌?咁已經有個隔膜,其實唔需要呢啲隔膜,唱歌之嘛,所以韓國人咪叻囉,佢哋到唱韓文歌大家一樣咁冧,但佢會唱隻大家有共鳴嘅。」

唔出席樂壇頒獎禮?

而Eason透露有時會想,到底其他人對香港的音樂有何看法:「以前啲外國人諗起中國就係龍、筷子、旗袍、功夫,依家真係International嘅仲有咩?(你想進軍荷里活?)又唔係嘅。(Bollywood?)都幾正呀!印度市場好大呀,泰文我都有諗過,雖然王敏德做咗先,所以我真係好多嘢諗㗎!」臨近年尾,又是各大樂壇頒獎禮的季節,Eason指仍未知道會否出席,要問經理人,而屆時亦不排除會去旅行:「都斷晒層好耐㗎啦,我都好多年冇去喇,有成兩、三年。」

髮型:Derek Li@Xenter

化妝:Karry Wong

場地:心燒食堂

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!