掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

109歲之吻係Gimmick 祥仔:編劇想激啲 __,祥仔,黎耀祥,阮兆祥,

「109歲之吻」……點解仲有一種好Pure嘅感覺?無綫藝員黎耀祥(祥仔)與毛舜筠主演的處境劇《愛.回家之八時入席》昨晚播出52歲黎耀祥壁咚咀57歲毛舜筠一幕,引起網民討論封為「109歲之吻」。黎耀祥在將軍澳電視城開工回應說:「咁咪中到編劇嘅原意,引起大家注意係好事,其實冇鍚嘅,當時借位拍,一埋去已經cut咗機。」「唔會再咀」講到網民封為「109歲之吻」有嘲諷兩人年紀之意,黎耀祥說:「冇所謂,娛樂圈 ...


「109歲之吻」……點解仲有一種好Pure嘅感覺?

無綫藝員黎耀祥(祥仔)與毛舜筠主演的處境劇《愛.回家之八時入席》昨晚播出52歲黎耀祥壁咚咀57歲毛舜筠一幕,引起網民討論封為「109歲之吻」。黎耀祥在將軍澳電視城開工回應說:「咁咪中到編劇嘅原意,引起大家注意係好事,其實冇鍚嘅,當時借位拍,一埋去已經cut咗機。」

「唔會再咀」

講到網民封為「109歲之吻」有嘲諷兩人年紀之意,黎耀祥說:「冇所謂,娛樂圈嚟,所有嘢都有正反兩面,最驚係大家唔睇啫,對我嚟講有咩未經歷過,好少事啫。自己都好少睇網上評論,希望大家轉載多啲,好壞評論都冇所謂,娛樂圈就係要娛樂大家。」有網民覺得這場戲沒有需要,認為可以拍得含蓄點?黎耀祥則認為:「冇所謂,Gimmick嚟,故仔去到尾聲,編劇覺得要再推進劇情,希望再激啲。」問到還有更激的場面?黎耀祥笑說:「唔會再咀,床戲更加唔會有啦,大家都明嘅。」

明年冇劇開?

《愛.回家之八時入席》收視及口碑也越來越好,但劇集十二月中將煞科,令觀眾覺得可惜,他說:「因為毛姐要去學廚。」講到今年節目巡禮黎耀祥出年竟然沒有新劇推出?

他說:「我攞咗假去做舞台劇到四五月,要六月先開王心慰新劇,故仔仲度緊,因為年中先開,所以擺唔切落去巡禮啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!