掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

大玩透視誘惑!羅霖豪晒二千萬珠寶 __,羅霖,

羅霖谷到盡呀!美魔女羅霖以超性感透視裝現身無綫節目巡禮,為隆重其事,她更特意戴上接近二千萬港元的珠寶贊助、做足防走光措施亮相,放心地向在場嘉賓大派眼睛冰淇淋,成為是晚最搶鏡的女藝人!羅霖接受訪問時慨嘆表示:「對上一次出席呢個活動,都已經係20年前喇,當時係拍《真情》,不過有高層唔高興,所以結局都冇拍到我就走咗。(驚等間再見返嗰個高層?)唔驚,我今次簽一套咋,多謝小青姐(梅小青)搵我,今次我一定會拍 ...




其他影片:>>






羅霖谷到盡呀!

美魔女羅霖以超性感透視裝現身無綫節目巡禮,為隆重其事,她更特意戴上接近二千萬港元的珠寶贊助、做足防走光措施亮相,放心地向在場嘉賓大派眼睛冰淇淋,成為是晚最搶鏡的女藝人!

羅霖接受訪問時慨嘆表示:「對上一次出席呢個活動,都已經係20年前喇,當時係拍《真情》,不過有高層唔高興,所以結局都冇拍到我就走咗。(驚等間再見返嗰個高層?)唔驚,我今次簽一套咋,多謝小青姐(梅小青)搵我,今次我一定會拍埋結局嘅。」

談到今次回巢拍劇的薪酬,羅霖直言:「差過20年前囉,但明白公司要開源節流嘅。(騷事業線,話畀公司聽你有事業心?)事業心我不嬲都有,一定會畀心機拍好套劇。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!