網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

王菲:坐頭等艙去旅行 王菲霆鋒鬥瞓得冧? __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

網爆王菲與霆鋒坐頭等艙去旅行,左邊嗰個好清楚睇到係霆鋒,但右邊嗰位包到冚,好難講得實係咪真係王菲。有網友喺微信朋友圈貼出疑似王菲與謝霆鋒拍拖去旅行嘅照片,網友指當時二人坐在飛機頭等艙內休息,估計一起出埠旅行,地點不詳,但強調在國外。當時霆鋒戴住Headset同黑超,張櫈較到好低,仲瞓得好冧。而被指是王菲的女子則留了一頭短髮,戴上白色眼罩的該名女子,瞓喺霆鋒隔籬位置。照片曝光後即時惹來回響,網民紛紛 ...




其他影片:>>






網爆王菲與霆鋒坐頭等艙去旅行,左邊嗰個好清楚睇到係霆鋒,但右邊嗰位包到冚,好難講得實係咪真係王菲。

有網友喺微信朋友圈貼出疑似王菲與謝霆鋒拍拖去旅行嘅照片,網友指當時二人坐在飛機頭等艙內休息,估計一起出埠旅行,地點不詳,但強調在國外。

當時霆鋒戴住Headset同黑超,張櫈較到好低,仲瞓得好冧。而被指是王菲的女子則留了一頭短髮,戴上白色眼罩的該名女子,瞓喺霆鋒隔籬位置。照片曝光後即時惹來回響,網民紛紛猜測二人會到甚麼地方旅行。

至於霆鋒經理人公司英皇娛樂則表示,這是一張舊相,但沒有解釋霆鋒身旁的是誰。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!