網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

《幕後》高潮迭起 龔嘉欣爆喊網民嗌好 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

網民除咗封黃宗澤係「賤男」之外,仲話要推龔嘉欣做視后。無綫台慶劇《幕後玩家》劇情進入白熱化階段,繼昨晚(星期二)預告率先爆出飾演黃宗澤家姐的莊思敏在靈堂上怒摑小三劉佩玥,今晚劇情更有新進展!一直打算與劉佩玥斬纜的黃宗澤,最後竟然不顧老婆龔嘉欣心情,當面對她說打算繼續「一腳踏兩船」,更對對方謂:「我會繼續照顧同佢嘅BB。我唔會同佢分開,我實在唔忍心叫Emma(劉佩玥)落咗佢,個BB真係無辜。對唔住, ...




其他影片:>>






網民除咗封黃宗澤係「賤男」之外,仲話要推龔嘉欣做視后。

無綫台慶劇《幕後玩家》劇情進入白熱化階段,繼昨晚(星期二)預告率先爆出飾演黃宗澤家姐的莊思敏在靈堂上怒摑小三劉佩玥,今晚劇情更有新進展!

一直打算與劉佩玥斬纜的黃宗澤,最後竟然不顧老婆龔嘉欣心情,當面對她說打算繼續「一腳踏兩船」,更對對方謂:「我會繼續照顧同佢嘅BB。我唔會同佢分開,我實在唔忍心叫Emma(劉佩玥)落咗佢,個BB真係無辜。對唔住,我希望你可以理解。」搞到龔嘉欣爆喊,不少網民即鬧爆黃宗澤是「賤男」!

而龔嘉欣爆喊演技亦令網民非常受落,甚至有網友誓神劈願話要推到她爭贏今年《萬千星輝頒獎典禮》最佳女配角為止!另外,星期二《幕》劇的收視平均有24點,成績相當理想,相信之後會隨劇情進展陸續攀升!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!