掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

【富豪熱話】由王穎妤到呂麗君 大劉愛check單搵出人定鬼 __,王穎妤,劉鑾雄,大劉,

【新增影片】近日大劉、甘比、同呂麗君的三角關係,日日有高潮,令不少讀者重拾追看新聞的樂趣!大劉指責呂麗君,以往上福臨門,大劉著她向侍應付兩三千蚊貼士,但呂麗君會「返屋企問我拎番。」、「一分錢都計得好清楚!」要得到大劉完全信任,需經過他長時間觀察,而大劉亦會在單據及碌卡記錄中,搵出對方係人係鬼。大劉最愛給女友附屬卡任碌。據知,過往有一名女友,因為用了附屬卡碌了三百蚊貨物,被指咁細數都claim,不久 ...




其他影片:>>






【新增影片】近日大劉、甘比、同呂麗君的三角關係,日日有高潮,令不少讀者重拾追看新聞的樂趣!大劉指責呂麗君,以往上福臨門,大劉著她向侍應付兩三千蚊貼士,但呂麗君會「返屋企問我拎番。」、「一分錢都計得好清楚!」

要得到大劉完全信任,需經過他長時間觀察,而大劉亦會在單據及碌卡記錄中,搵出對方係人係鬼。大劉最愛給女友附屬卡任碌。據知,過往有一名女友,因為用了附屬卡碌了三百蚊貨物,被指咁細數都claim,不久分手。不過大數一樣唔得,當年大劉便炮轟王穎妤,指她每月要食十萬蚊燕窩,又曾向王show出單據,鬧她在英國碌他的黑金信用卡,買八十萬美金珠寶,最後兩人一樣分手。

這方面甘比就好識做,從無開口要錢。對於大劉買入的Hermès手袋,甘比亦珍而重之,每每用毛巾鋪好抹好,用完放回大劉安放Hermès的收藏櫃內。此為之信得過!

撰文:財經組


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!