網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

男神女神 選選委 [壹週刊 - 1396] __,女神,M1,

吳思諾八卦陣男神女神 選選委今年參選選委名單之中,都有幾多年輕一代,有唔少仲係八、九十後,佢哋唔單只關心社會,外形仲相當養眼,絕對可以稱得上男神女神。法律界仙氣女神法律界嘅女神代表,就有已故民主派「三料議員」吳明欽個女、法政匯思成員吳思諾(Senia)。廿八歲嘅Senia做咗大狀冇耐,一出道就係同師傅李柱銘一齊搞鉛水案,亦都係公民實踐培育基金裡面最年輕嘅董事,更加喺港大法律學院做兼職講師,睇得又打 ...


吳思諾

八卦陣

男神女神 選選委

今年參選選委名單之中,都有幾多年輕一代,有唔少仲係八、九十後,佢哋唔單只關心社會,外形仲相當養眼,絕對可以稱得上男神女神。

法律界仙氣女神

法律界嘅女神代表,就有已故民主派「三料議員」吳明欽個女、法政匯思成員吳思諾( Senia)。廿八歲嘅 Senia做咗大狀冇耐,一出道就係同師傅李柱銘一齊搞鉛水案,亦都係公民實踐培育基金裡面最年輕嘅董事,更加喺港大法律學院做兼職講師,睇得又打得。

長腿建築師

陳堯坤

建築、測量、都市規劃及園境界嘅 CoVision16團隊,有個廿九歲嘅助理駐地盤建築師陳堯坤,佢張候選人簡介相片就好似普通證件相咁,平平無奇,原來佢真人都幾高,有「長腿建築師」稱號;佢之前同姚松炎一齊搞單車活動、擺街站,留有少少鬚根,不知幾 man。

九十後 chok男

黃瑋彤

廿五歲嘅黃瑋彤直程係九十後,平時唔多覺佢有型,但佢一 chok住影相,略帶憂鬱嘅眼神,再加上若隱若現嘅鬚根,原來都幾睇得吓。佢啱啱喺英國讀完書返嚟,參選講明支持拉布,因為覺得做人唔係淨係保住自己飯碗就算,一定要關心社會。

工程界大眼美人

麥雪晶

工程界民主派二十人團隊「進步工程」唯一女將、三十三歲嘅麥雪晶,人如其名,有對亮晶晶嘅大眼睛,佢講明即使工程界選民偏向溫和,佢都唔會為選票埋沒良心,支持香港發展之餘,都要反思吓點解政府要將大白象工程推上馬。

熟男型棍

石書銘

另一個參選法律界選委嘅,係行內嘅型棍大狀石書銘( Randy),幫過唔少示威者打官司,可以話係濫權警察嘅剋星,真人似三十幾歲嘅 Randy,原來已經係四十有五,可以話係熟男型棍,不過佢真人型過影相囉!

醫學界羅志祥

張臻善

醫學界新進男神、廿七歲嘅張臻善( Jason),係公立醫院急症室駐院醫生,真人有啲似台灣藝人羅志祥。 Jason平時都有夾吓 band表演,唔怪得企出嚟講嘢都唔怯場,炮轟政府有錢搞大白象工程,但走去 cut醫療開支。

買定離手未?劉鳴煒轉軚唔撐 689?

星期日( 11/12)就係選委選舉,唔少候選人都喺網上積極拉票,接觸選民,包括參選社福界嘅八仙嶺大火幸存者張潤衡。佢上星期五喺 facebook貼文,話作為社福界一員,必須關注政治、參與政治,保障社福界利益。身為自由黨黨員嘅佢,仲講明會將呢幾年喺社福界前線嘅所見所聞,一一轉達俾每位特首候選人知道,仲標明包括 CY,「雖然我不會投他一票」。

呢個 status一出街,短短四十五分鐘,就有四十四個人讚好,睇真啲,原來大劉個仔、華人置業主席劉鳴煒都有份 like,唔通佢都撐唔投 CY?《壹》仔 check過,個 facebook戶口係真.劉鳴煒嘅。

上屆特首選舉時,劉鳴煒本身屬「唐營」,扮財神同唐英年落區宣傳;不過到 CY當選上任,劉亦非常識時務,轉投「梁營」後,去年被委任為青年事務委員會主席。早前,劉透過梁振英促成捐款近四億港元俾瑞典卡羅琳醫學院,後來傳媒發現梁長子梁傳昕喺該院校進行博士後研究工作,而梁並無就促成劉捐款一事作出利益申報。究竟今次劉鳴煒會撐邊個做特首?買定離手好喎。

劉鳴煒(右)由唐營轉做梁營,仲已經被「論功行賞」,去年被委任為青年事務委員會主席。(《蘋果日報》圖片)

弊傢伙, Like錯咗。方丈咁小氣,點算好?

擺明歧視 明文規定精神病人不獲發回鄉證

中央扮釋出善意,解禁對香港非建制派人士申請回鄉證嘅限制,所謂愛國愛港人士立即上綱上線,喺星期日嘅《城市論壇》,教聯會副主席蔡若蓮就話用回鄉證係承認自己回鄉,仲話唔認自己係中國人就唔使申請回鄉證,可以用簽證喎!另一個「愛國者」、港區全國人大代表馬逢國仲話,擁有回鄉證並非必然權利。

嗱,馬逢國今次就冇錯啦,因為《壹》仔睇番由中聯辦引述大陸公安部網站嘅資料,原來有三種情況係會不獲簽發「港澳居民來往內地通行證」,當中包括「被認為有可能進行搶劫、盜竊、販毒等犯罪活動」、「編造情況,提交假證明」,最後一種原來係「精神病患者」。即係話,精神病患者就算想愛國,國家其實係唔愛你囉!

香港有《殘疾歧視條例》,但似乎對大陸呢個擺明歧視嘅行為就無符,因為回鄉證雖然係由中旅社受理代辦,但審批權始終喺廣東省公安廳手上,香港法例管佢唔到。但係咁,中國其實早喺九○年已經正式通過《中華人民共和國殘疾人保障法》,不過廣東省公安廳咁多年一直當法例冇到,依法治國,咪又係得個講字。

香港雖然有《殘疾歧視條例》,但中旅社只係回鄉證嘅代辦機構;再講,就算涉及歧視,特區政府夠膽出聲咩?

無花無假,咱們的中央人民政府,真係白紙黑字寫到明係唔發證俾精神病患者。

撰文:巫不言


鍾意就快D Share啦!