網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月7日 星期三

【親子王國師奶鬧爆】稱太太早知有第三者?李潤庭刪結婚周年合照 __,李潤庭,

有線前新聞王子李潤庭今日驚爆背住空姐老婆同小三喺赤柱摸pat濕吻,跟住仲帶埋返屋企,事後第三者俾人起底,原來佢同正印係同一間航空公司,不過0依家已經做咗人妻兼有一對小朋友,甚至話佢哋認識超過10年。雖然李潤庭事後認錯,話太太都知道呢件事,目前同太太相處有啲問題,需要時間去處理,離婚呢個決定權喺太太Crystal手上。雖然係咁,但李潤庭個IG,已經刪咗佢上月24號貼圖慶祝結婚五周年嗰張相——其他同太 ...


有線前新聞王子李潤庭今日驚爆背住空姐老婆同小三喺赤柱摸pat濕吻,跟住仲帶埋返屋企,事後第三者俾人起底,原來佢同正印係同一間航空公司,不過0依家已經做咗人妻兼有一對小朋友,甚至話佢哋認識超過10年。雖然李潤庭事後認錯,話太太都知道呢件事,目前同太太相處有啲問題,需要時間去處理,離婚呢個決定權喺太太Crystal手上。雖然係咁,但李潤庭個IG,已經刪咗佢上月24號貼圖慶祝結婚五周年嗰張相——其他同太太嘅合照就冇事。咁點解只係刪呢張?因為周刊踢爆咗佢,喺貼完呢張圖翌日,就帶咗女友返家——當然Crystal嗰陣已經飛咗。偷食事件爆出,有網民喺討論區留言話查實都唔知李潤庭係邊個,好似有好多媽咪級網民嘅「親子王國」,有唔少人鬧爆李潤庭同小三,有啲人以為佢係一個好男人,偷食仲要偷到返屋企,戥佢老婆可憐。之後仲有人去咗李潤庭嘅fb留言,鬧爆佢係賤男!亦有唔少網民將李潤庭同李治廷搞亂咗……人哋李治廷去咗賺人仔,李潤庭依家就去咗北京拍嘢,唔好撈亂喎。網民留言

「偷食已經賤,無面俾仲帶回家當老婆無到,hurt爆」

「男主角仲要回應話老婆知小三存在,賤+賤,再大方的女人,也沒理由接受老公和小三在自己屋企自己張床上偷情掛,好慘」

「最狗係話老婆都知佢有呢個女人,仲要侮辱老婆,好似無錯咁。」

「老婆知都唔同我離婚,so?佢可消失㗎喇!」

(親子王國cap圖) (親子王國cap圖) (親子王國cap圖)
(親子王國cap圖) (fb cap圖) (fb cap圖)
(fb cap圖) (fb cap圖) 邊個李潤庭?有網民答:「拍《歲月神偷》嗰個!」嗰個係李治廷呀。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!