網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月7日 星期三

家住公屋瞓碌架床 黃建東闖出一片天 __,黃建東,

黃建東憑惡搞《PPAP》為大眾認識。現年35歲的Derek憑惡搞日本歌曲《PEN-PINEAPPLE-APPLE-PEN》(PPAP)而熱爆網絡,一夜之間由冇人識,變成炙手可熱的網絡紅人。其實初入行的Derek,試過零收入,他說:「參選完港男之後,幾個月冇工作,又唔敢自己接Job,試過成個月冇收入,唯有黐屋企。朋友好好,會搵我食飯,但我唔想黐餐,所以想夾番錢,朋友話唔使,佢哋令我好感動。」不過他坦 ...


黃建東憑惡搞《PPAP》為大眾認識。

現年35歲的Derek憑惡搞日本歌曲《PEN-PINEAPPLE-APPLE-PEN》(PPAP)而熱爆網絡,一夜之間由冇人識,變成炙手可熱的網絡紅人。其實初入行的Derek,試過零收入,他說:「參選完港男之後,幾個月冇工作,又唔敢自己接Job,試過成個月冇收入,唯有黐屋企。朋友好好,會搵我食飯,但我唔想黐餐,所以想夾番錢,朋友話唔使,佢哋令我好感動。」不過他坦承也有難堪的時候:「對我嚟講,比較難受同有挑戰性嘅時候,係同舊同學聚埋一齊,佢哋會話我就嚟買第二間屋,另一個又話換樓,一個想買跑車,我嗰下覺得『死啦,我仲同緊屋企人住』,自己有少少耿耿於懷,後來諗通咗就唔會唔開心。」

收入不穩畀家用有困難

相隔五年,Derek靠自己賺了人氣,但始終收入不高,仍要跟家人同住,還跟細佬同瞓碌架床。熱愛創作的他,經常要屈在下格床思考,他坦言連給家用也有困難:「可能嗰個月工作唔多,或者有時娛樂圈唔係每一個工作都有收入,有好多幫忙嘅活動。但屋企人好好,好支持我,佢哋都好諒解,嗰個月真係畀唔到好多家用,佢哋又唔會迫我,又唔會畀說話我聽,我爹哋媽咪係好難得㗎!因為我係慳家仔,如果我有1,000蚊收入,就會儲800蚊,自己使200蚊!」

感激吳業坤鼓勵與啟發

Derek更視吳業坤為偶像,原因是對方同樣捱足五年,證明屋邨出身也有出頭天,他說:「吳業坤對我好大啟發,佢入行五年,由做主持開始,佢入行時好想唱歌,但未有機會做歌手,但一路自己拍片儲粉絲,儲觀眾儲歌,對我嚟講係一個好大鼓勵!」他透露吳業坤曾私下勉勵他:「佢見到我肥咗,就影低我個肚,同我講『阿東,你幾時減肥呀?不如咁啦,每日畀自己跑二十分鐘步,跑一個月』。佢驚我低潮期自暴自棄,對我好大啟發。」

從未放棄演藝夢

雖然演藝事業並不穩定,但Derek從未想過放棄,相反任何工作機會也不放過。對於突然爆紅,問他可有吐氣揚眉的感覺?Derek謙虛表示:「我訪問過藝人,明白娛樂圈今日Ok,聽日可能會跌,所以我一啲都唔覺得自己爆紅!呢個係一個起步,雖然已經35歲,但係觀眾開始認識黃建東係邊個。」

曾憂慮年紀大跑輸

Derek曾說過在台慶愈企愈後排,因而感到氣餒,算是人生最迷茫的時期,他坦言當時好想做一啲嘢:「但冇機會,娛樂圈每日有新人出,側邊好多新過我嘅人行得前咗,見自己墜後咗,都好擔心!因為最大原因係我年紀唔細,呢個對我嚟講,係好大擔憂!好多新人得廿歲,啲人話喺TVB浸10年、8年,可能會畀人認識,但人哋廿歲,浸10年、8年都係28、30歲,咁我30歲先至入去,浸10年、8年已經40幾歲,自己成日有個計時鐘咁。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!