網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月7日 星期三

馬國連開兩店 王君馨望雙喜臨門攞女配 __,君馨,王君馨,

由網上生意做到開實體店,王君馨認真叻女!藝人王君馨(Grace)早前搞網店推出自家香薰首飾品牌,而她更在十月及十一月火速於馬來西亞連開兩間實體店,當中分店的首日生意額更賺得近六位數字,認真威水!望再開分店對於分店開幕即獲好成績,日前抵達當地剪綵開張的Grace表示相當感動,又希望長做長有:「我有信心喺馬來西亞開店,都係因為自己喺當地頒獎禮攞到『紅爆網絡新鮮人大獎』,我好感謝當地嘅粉絲同顧客嘅支持, ...


由網上生意做到開實體店,王君馨認真叻女!

藝人王君馨(Grace)早前搞網店推出自家香薰首飾品牌,而她更在十月及十一月火速於馬來西亞連開兩間實體店,當中分店的首日生意額更賺得近六位數字,認真威水!

望再開分店

對於分店開幕即獲好成績,日前抵達當地剪綵開張的Grace表示相當感動,又希望長做長有:「我有信心喺馬來西亞開店,都係因為自己喺當地頒獎禮攞到『紅爆網絡新鮮人大獎』,我好感謝當地嘅粉絲同顧客嘅支持,粉絲都好乖,一早嚟等我,我好感恩。我希望生意會愈做愈好,繼續開分店!」

做嫁飾益埋姊妹

Grace坦言雖然早前於當地頒獎禮失落女配角獎,但今年有份在台慶頒獎禮中角逐「最佳女配角」,她希望能將馬國分店的「旺氣」延續至香港,寄望能「雙喜臨門」奪獎,獲得觀眾的肯定。然而準備下年結婚的她,被問到屆時會否動手為自己設計世上僅此一套的限定首飾作嫁妝?Grace笑言正有此意:「會呀,可能為咗影婚紗相同結婚當日都會特別設計一套畀新娘,仲可以同伴娘一齊戴,設計仲喺度構思緊。(會送多套自家設計首飾畀準新娘岑麗香?)仲未諗,要諗吓先!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!