掃呢頁CODE去手機

2017年1月16日 星期一

朱智賢心郁郁出寫真 粉絲留言嗌支持 __,朱智賢,

粉絲咁期待,Ashley係時候認真諗吓係咪出番本寫真。擁有索爆身材的無綫女藝員朱智賢(Ashley)近日上載相片上網,她拿着「個人寫真集」及「寫真光碟」,笑問Fans會否支持。照片一出即引來大批網友留言,個個爭住要,莫非Ashley真的要出寫真騷身材?Ashley接受訪問時表示寫真只是道具,透露將參與主持新一輯遊戲節目《千奇百趣》,與森美及小儀合作,最近她忙於拍攝外景,她笑說:「開始時想同大家開個 ...


粉絲咁期待,Ashley係時候認真諗吓係咪出番本寫真。

擁有索爆身材的無綫女藝員朱智賢(Ashley)近日上載相片上網,她拿着「個人寫真集」及「寫真光碟」,笑問Fans會否支持。照片一出即引來大批網友留言,個個爭住要,莫非Ashley真的要出寫真騷身材?

Ashley接受訪問時表示寫真只是道具,透露將參與主持新一輯遊戲節目《千奇百趣》,與森美及小儀合作,最近她忙於拍攝外景,她笑說:「開始時想同大家開個玩笑,冇諗過咁認真,個個話要,好Surprise大家咁踴躍,令我心郁郁都諗可以出寫真,趁青春留倩影,當珍藏畀自己美好回憶都好,不過就算真係出,都唔想太暴露,感覺性感OK,希望可以高貴啲!不過呢排冬天身形走晒樣,依家狀態未係可以見人住,要操Fit啲先!」

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!