掃呢頁CODE去手機

2017年1月16日 星期一

麥明詩:勁貼地!麥明詩帶你360度遊勻廟街 __,麥明詩,

大家快啲睇片啦!十優港姐麥明詩(Louisa)向來夠貼地,日前她接受東網專訪,同大家遊勻廟街,就向大家大談對這個地方的喜愛,Louisa謂:「廟街係我由高中到依家都不時會光臨嘅地方,因為首先地方非常交通方便,亦都好近我屋企,我好鍾意食嗰度啲海鮮,我試過唔少次同男朋友去廟街食海鮮,絕對唔係扮貼地,但唔係下下可以得閒去西貢、屯門或者長洲、南丫島食,廟街又多選擇!除咗食海鮮之外,都會食煲仔飯,亦都有兩間 ...


大家快啲睇片十優港姐麥明詩(Louisa)向來夠貼地,日前她接受東網專訪,同大家遊勻廟街,就向大家大談對這個地方的喜愛,Louisa謂:「廟街係我由高中到依家都不時會光臨嘅地方,因為首先地方非常交通方便,亦都好近我屋企,我好鍾意食嗰度啲海鮮,我試過唔少次同男朋友去廟街食海鮮,絕對唔係扮貼地,但唔係下下可以得閒去西貢、屯門或者長洲、南丫島食,廟街又多選擇!除咗食海鮮之外,都會食煲仔飯,亦都有兩間 ...


大家快啲睇片

十優港姐麥明詩(Louisa)向來夠貼地,日前她接受東網專訪,同大家遊勻廟街,就向大家大談對這個地方的喜愛,Louisa謂:「廟街係我由高中到依家都不時會光臨嘅地方,因為首先地方非常交通方便,亦都好近我屋企,我好鍾意食嗰度啲海鮮,我試過唔少次同男朋友去廟街食海鮮,絕對唔係扮貼地,但唔係下下可以得閒去西貢、屯門或者長洲、南丫島食,廟街又多選擇!除咗食海鮮之外,都會食煲仔飯,亦都有兩間糖水舖係非常之傳統,係有最靚嘅杏仁茶同芝麻糊。」

除了食之外,Louisa笑言自己有時都是「無聊一族」,都喜歡行廟街的攤檔,看看有甚麼得意玩意可以買返去玩吓! 她謂:「嗰度啲物品除咗好有香港特色外,我都好鍾意同啲小販講價,講價唔係因為我孤寒同想佢哋賺少啲,其實講價係一個交流同一間藝術嚟,都幾過癮㗎!」

東網App已推出更新,支援360影片及相片,立即更新東網App,全方位睇盡新聞大事: http://hk.on.cc/promotion/app/download.html

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/lymchq


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!