網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

【勁過俾人強姦】身上綁炮仗引爆 巨胸翠如遭大漢輪毆 __,翠如,黃翠如,

今年18歲嘅「巨胸翠如」鄧月平(Larine),雖然喺ViuTV美選落敗,不過憑住青春無敵加澎湃FCup身材,手頭工作繼續接唔停,繼有鄭丹瑞(旦哥)套《小男人週記3之吾家有喜》,戲中擔正做女二,早前又喺網絡電影《掃黃》中做女主角,電影預計4月見街。喺《掃黃》電影中,Larine要俾人綁實嚟虐待,尺度大到連佢自己都話驚驚。Larine話:「我喺戲中畀人無限虐待,仲要俾人迫去接客,尺度仲勁過俾人強姦, ...




其他影片:>>






今年18歲嘅「巨胸翠如」鄧月平(Larine),雖然喺ViuTV美選落敗,不過憑住青春無敵加澎湃F Cup身材,手頭工作繼續接唔停,繼有鄭丹瑞(旦哥)套《小男人週記3之吾家有喜》,戲中擔正做女二,早前又喺網絡電影《掃黃》中做女主角,電影預計4月見街。喺《掃黃》電影中,Larine要俾人綁實嚟虐待,尺度大到連佢自己都話驚驚。Larine話:「我喺戲中畀人無限虐待,仲要俾人迫去接客,尺度仲勁過俾人強姦,差啲喺片場身亡。有場戲要喺我身上綁爆竹,然後會引爆。本身劇本冇呢場戲,我都有問公司有冇幫我買定保險。」(新聞連結:http://bit.ly/2iEw7HO )《蘋果》日前獨家攞到巨胸翠如喺《掃黃》呢場俾人虐待嘅相,相中Larine俾人用麻繩塞口,仲要俾吊臂吊住,圍住Larine身邊有幾個黑衣大漢,輪流淋Larine火水,雖然估計係清水,不過天寒地凍,衣衫又單薄,俾人吊足半日嘅Larine,淋到全身濕透,絕對有苦自己知,難怪佢皺晒眉乸埋口面、面露痛苦表情,仲嗌到聲嘶力竭。雖然辛苦,不過Larine就話:「導演之前同我講『你喺我心目中係花瓶,所以畀個機會你,等你唔使做花瓶』,就係因為呢句,我點辛苦都會頂硬上。」

巨胸翠如Larine拍網絡電影《掃黃》時,慘被大漢虐待。 用吊臂吊足半日。
仲要俾幾個大漢輪流玩。 天寒地冬淋到全身濕透。 據Larine講,呢場戲會將炮仗綁上身。
吊咗半日,Larine攰到繑住手無厘神氣。 拍完呢場戲,嗱嗱聲用毛巾包住個身。 Larine日前喺活動中,自爆呢場戲尺度勁過強姦。(資料圖片)
Larine喺鄭丹瑞套電影《小男人週記3之吾家有喜》,同娜姐周秀娜有大量對手戲。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!