網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

【唔准生仔】做吳若希接班人 Hana菊梓喬「凍卵」誓守子宮10年 __,吳若希,菊梓喬,



其他影片:>>






上年橫掃新人獎嘅Hana菊梓喬,今年正式加盟HermanHo旗下嘅星夢娛樂喇!不過上週禮拜,我地就發現Hana係尖沙咀出席完活動,竟然急急腳會合朋友去咗位於佐敦一座醫務所林立嘅大廈,仲要係睇婦科...唔係連你都.....同鍾嘉欣,吳若希一樣收埋生B呀?就等我地跟住佢看過究竟先!Hana係大堂水牌睇咗一大輪先上樓,期間...「應該好快,應該唔係好痛!但係我覺得要做就做咗先囉!」唔好諗錯,原來Hana ...


上年橫掃新人獎嘅Hana菊梓喬,今年正式加盟Herman Ho 旗下嘅星夢娛樂喇!不過上週禮拜,我地就發現Hana係尖沙咀出席完活動,竟然急急腳會合朋友去咗位於佐敦一座醫務所林立嘅大廈,仲要係睇婦科...唔係連你都.....同鍾嘉欣,吳若希一樣收埋生B呀?就等我地跟住佢看過究竟先!

Hana係大堂水牌睇咗一大輪先上樓,期間...「應該好快,應該唔係好痛!但係我覺得要做就做咗先囉!」唔好諗錯,原來Hana同朋友講緊有關「凍卵」嘅話題,最後仲直上樓上一間婦產科醫務所,等見醫生期間,Hana仲拎咗一堆小冊子慢慢刨添!

破格以三十歲之齡闖樂壇嘅Hana ,Herman 為免呢位新寵再步同門的鍾嘉欣和吳若希生B停工後塵,傳聞賣身契列明條款,嚴禁結婚生B,要守住子宮十年嘅Hana,如果唔想做高齡產婦,做「凍卵」手術都未嘗唔係一個好辦法喎!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!