網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

【煙花狂爆】BIGBANG最後完整體開騷 核心內外圍粉絲瘋狂嗌正 __,BIGBANG,

【煙花狂爆】BIGBANG最後完整體開騷核心內外圍粉絲瘋狂嗌正BIGBANG喺香港舉行嘅「 BIGBANG 10 THECONCERT -'0.TO.10' FINAL INHONG KONG」首場,原定6點開騷,但最後遲咗半個幾鐘先開始,唔知係咪噚晚勝利宿醉未醒嘅關係呢?不過,好在現場有DJ暖場,所以就算遲,但氣氛一直都好好。終於等到開騷,五子先唱《Heaven》做頭炮,再唱《Welike2pa ...






  • 其他影片:>>






  • 【煙花狂爆】BIGBANG最後完整體開騷 核心內外圍粉絲瘋狂嗌正
  • BIGBANG喺香港舉行嘅「 BIGBANG 10 THE CONCERT - '0.TO.10'  FINAL IN HONG KONG」首場,原定6點開騷,但最後遲咗半個幾鐘先開始,唔知係咪噚晚勝利宿醉未醒嘅關係呢?不過,好在現場有DJ暖場,所以就算遲,但氣氛一直都好好。

    終於等到開騷,五子先唱《Heaven》做頭炮,再唱《We like 2 party》同《Hands Up》,短短三首歌、幾分鐘就將全場氣氛炒熱,果然係BIGBANG!之後五子就用流利嘅英文同廣東話同大家打招呼,而且fans都好俾面話嗌就嗌。

    話說當初黎天王搞戶外演唱會都有「核心嘅外圍」,BIGBANG又點會冇呢,所以喺場外面聽免費show嘅fans都話氣氛好好!

    鍾意就快D Share啦!