網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

【攞正牌】梁烈唯背老婆搵「女」拍拖 __,梁烈唯,

第二個「女仔」咪就係老婆肚入面個囡囉!藝人梁烈唯(唯唯)拖實懷有八個月身孕的太太Tina到養和醫院做產檢,唯唯透露愛女預產期是過完新年,他說:「依家仲要返工,不過會喺香港,只係返無綫,唔會離開香港住。公司都有問BB大概幾時出世,叫我前後日子都唔好離開香港,所以依家我冇拍劇,只係做《BigBoysClub》。」唯唯透露已準備好BB用品,他說:「應該要買嘅都買晒,都有好多朋友送衫仔同床,亦有啲贊助。」 ...




其他影片:>>






第二個「女仔」咪就係老婆肚入面個囡囉!

藝人梁烈唯(唯唯)拖實懷有八個月身孕的太太Tina到養和醫院做產檢,唯唯透露愛女預產期是過完新年,他說:「依家仲要返工,不過會喺香港,只係返無綫,唔會離開香港住。公司都有問BB大概幾時出世,叫我前後日子都唔好離開香港,所以依家我冇拍劇,只係做《Big Boys Club》。」唯唯透露已準備好BB用品,他說:「應該要買嘅都買晒,都有好多朋友送衫仔同床,亦有啲贊助。」

攞正牌同第二個「女仔」拍拖

問到是否已上育嬰班?唯唯說:「冇,不過外母係一個好專業嘅陪月員,到時會跟佢上堂從旁學習,不過等BB大咗都會整啲嘢畀BB食。」對於張繼聰表示每位爸爸望住個女就變「痴漢」,唯唯認同說:「我依家已經係啦,呢個係每一個爸爸嘅天性,我依家攞正牌同第二個女仔拍拖,已經好耐未拍過拖啦。」問到是否送樓獎勵老婆?Tina即點頭,身旁的唯唯說:「咁好啦,我努力啲搵錢,唔好再成日話我咁夜都唔返屋企。」

笑囡囡肚腩大

唯唯透露今日只係太太例行檢查,他說:「太太冇乜點肥,我反而重咗,肥咗好多,而BB就好健康。(BB手腳都長?)」合比例囉,係肚腩大咗啲。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!