網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月5日 星期四

華姐:大熱林宣妤自爆有好多男友 __,華姐,

林宣妤搞笑話佢有好多男友,不過只係好多男性朋友。《2017國際中華小姐競選》舉行記者會,其中吉隆坡佳麗林宣妤最為搶眼,被視為大熱門的她,謙稱今年佳麗質素平均。決賽場地將在馬來西亞,是她的主場,她謂:「壓力仲大。(邊個係勁敵?)冇話係邊個,呢幾日都係忙拍攝,冇咩機會留意,都係睇到時表現啦!」林宣妤謂與(13)陳蓬僡最熟,因二人同房,至於決賽當日,家人會否到場支持?她表示會。問到男友會否到場?她搞笑地 ...


林宣妤搞笑話佢有好多男友,不過只係好多男性朋友。《2017國際中華小姐競選》舉行記者會,其中吉隆坡佳麗林宣妤最為搶眼,被視為大熱門的她,謙稱今年佳麗質素平均。決賽場地將在馬來西亞,是她的主場,她謂:「壓力仲大。(邊個係勁敵?)冇話係邊個,呢幾日都係忙拍攝,冇咩機會留意,都係睇到時表現」林宣妤謂與(13)陳蓬僡最熟,因二人同房,至於決賽當日,家人會否到場支持?她表示會。問到男友會否到場?她搞笑地 ...


林宣妤搞笑話佢有好多男友,不過只係好多男性朋友。

《2017國際中華小姐競選》舉行記者會,其中吉隆坡佳麗林宣妤最為搶眼,被視為大熱門的她,謙稱今年佳麗質素平均。決賽場地將在馬來西亞,是她的主場,她謂:「壓力仲大。(邊個係勁敵?)冇話係邊個,呢幾日都係忙拍攝,冇咩機會留意,都係睇到時表現」

林宣妤謂與(13)陳蓬僡最熟,因二人同房,至於決賽當日,家人會否到場支持?她表示會。問到男友會否到場?她搞笑地說:「我有好多喎,我指好多男性朋友,好多朋友會嚟睇!」

識講粗口

林宣妤被問對馮盈盈印象如何?她大讚對方好人,見真人與看照片一樣漂亮,她說:「錄VO嗰陣佢逐個教廣東話。(教你講粗口?)呢啲唔使教啦。(你識?)我話唔識你都唔信啦,唔講就得!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!