網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

倒數夜咪神激戰!麥明詩蔡思貝得個望字 __,蔡思貝,高海寧,咪神,麥明詩,梁政珏,陳婉衡,陳偉琪,

嘩!尋日大除夕,藝人們都出動倒數活動,去到年尾,靚女藝人都扮到靚一靚迎接2017!首先喺上水廣場嗰邊戰場,一班咪神齊出動,高海寧、孫慧雪、歐陽巧瑩谷盡事業線,先嚟一場「星球大戰」!當中「咪神界元組」高海寧最為性感,佢紅色低胸裝上陣,夾出三吋事業線,「峰」殺全場!受訪時,佢仲話唔想再性感,所以呢個畫面,可能可一不可再呀!雪雪就化身紫色乳牛,佢仲肚凸凸谷晒胸,孕味勁濃!畫面一轉去到VCity,呢邊雖然 ...


嘩!

尋日大除夕,藝人們都出動倒數活動,去到年尾,靚女藝人都扮到靚一靚迎接2017!

首先喺上水廣場嗰邊戰場,一班咪神齊出動,高海寧、孫慧雪、歐陽巧瑩谷盡事業線,先嚟一場「星球大戰」!當中「咪神界元組」高海寧最為性感,佢紅色低胸裝上陣,夾出三吋事業線,「峰」殺全場!受訪時,佢仲話唔想再性感,所以呢個畫面,可能可一不可再呀!雪雪就化身紫色乳牛,佢仲肚凸凸谷晒胸,孕味勁濃!

畫面一轉去到V City,呢邊雖然冇咪神,但就有麥明詩同蔡思貝「小咪咪」之爭!蔡思貝佢就封胸上陣,轉晒長腿,反而麥明詩就比較進取,以小背心上陣,略晒事業線!玩遊戲時,麥明詩同蔡思貝仲玩胸對胸,但佢哋鬥身材好,只係鬥忍笑啫,畫面搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!