網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

女神男神:【極品S形】33D運動韓妹 落場K.O.你! __,女神,

成日話咩運動女神,都似係只擺Pose多啲喎,堅落場都係嘥氣嗰種囉。我知巴打們高要求㗎喇,齋係樣靚身材正都係唔夠,今日就介紹個堅睇得又打得嘅畀大家,佢就係姜妍BB,堅係十項全能囉,如果你撩佢打籃球、射箭、游水,可能輸到阿媽都唔認得!姜妍係乜水?咪就係三男一女嘅混聲團體「We」女主音囉,呢位正妹已淡出歌唱圈了,轉換跑道去咗運動界,乜嘢運動都玩得出色,最愛打拳,經常參加國內業餘拳賽,迅速變成運動紅人,仲 ...




其他影片:>>






成日話咩運動女神,都似係只擺Pose多啲喎,堅落場都係嘥氣嗰種囉。我知巴打們高要求㗎喇,齋係樣靚身材正都係唔夠,今日就介紹個堅睇得又打得嘅畀大家,佢就係姜妍BB,堅係十項全能囉,如果你撩佢打籃球、射箭、游水,可能輸到阿媽都唔認得!

姜妍係乜水?咪就係三男一女嘅混聲團體「We」女主音囉,呢位正妹已淡出歌唱圈了,轉換跑道去咗運動界,乜嘢運動都玩得出色,最愛打拳,經常參加國內業餘拳賽,迅速變成運動紅人,仲紅過喺歌唱界!

咪睇姜妍已經28歲,但因為運動得多,所以就Keep得勁正,拳擊以外最愛打籃球,仲組隊比賽,其它運動如乒乓球、高爾夫、街舞、路跑、衝浪、射箭、攀石、劍擊、潛水、美式桌球、網球、棒球、跆拳道乜都玩,連馬都識騎,又釣魚同揸大馬力電單車,真係估佢唔到,玩個陣盡展S形極品身材,加上小麥膚色好迷人,行過唔小心睇到都流鼻血。

姜妍個細佬姜東延,係韓國職棒斗山熊投手,姜妍因弟弟關係,出道時曾做過職棒啦啦隊,後來做咗歌手,就變成職棒開球嘉賓。因為又靚又正又健康,所以勁吸引廣告商,代言咗唔少產品,更係資生堂防水化妝品御用模特兒,咪因為顏值高、身材好、皮膚彈性好囉!

資多啲:

本名:姜素妍/So Yeon Kang (藝名:姜妍)

職業:歌手、演員、CF模特兒

學歷;成均館大學表演藝術畢業

生日:1988年5月23日首爾出生

婚姻狀況:單身

星座:雙子座 血型:O型

身高/ 體重:172cm/54kg

三圍:33D.23.34

簡歷:2011至2014年三男一女混音團體「WE」成員,2011年初以一首單曲「下雨」作為出道曲,2013年再發行單曲「Party」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!