網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

麥秋成有女埋身 蔡思貝撐自己先係正印 __,麥秋成,蔡思貝,

正印霸氣外洩!藝人蔡思貝(Sisley)以古裝Look在尖沙咀出席無綫賀歲劇《味想天開》之「美食出巡賣大『鮑』」花車巡遊活動,向觀眾大派釀鮑魚和棉花糖。訪問時,提到東網獨家踢爆蔡思貝不肯搬離與舞蹈員男友麥秋成愛巢博翻撻,問到是否想與對方箍煲力挽狂瀾?蔡思貝即謂:「我由頭到尾都冇講過依家嘅狀態,感情事唔會特別交代,多謝大家關心。」又指自己不是借對方的舊車來用,架車為自己所擁有。問現在是否仍與麥秋成同 ...


正印霸氣外洩!

藝人蔡思貝(Sisley)以古裝Look在尖沙咀出席無綫賀歲劇《味想天開》之「美食出巡賣大『鮑』」花車巡遊活動,向觀眾大派釀鮑魚和棉花糖。訪問時,提到東網獨家踢爆蔡思貝不肯搬離與舞蹈員男友麥秋成愛巢博翻撻,問到是否想與對方箍煲力挽狂瀾?蔡思貝即謂:「我由頭到尾都冇講過依家嘅狀態,感情事唔會特別交代,多謝大家關心。」又指自己不是借對方的舊車來用,架車為自己所擁有。問現在是否仍與麥秋成同住?她則指問題太私隱,不便回答:「我不嬲都唔答,所以依家都堅持唔答!」

談到麥秋成有女性新歡,蔡思貝即謂:「朋友唔係男就係女!其實個女仔我識嘅,有見過,係佢嘅Dancer嚟!(佢哋孖住食糖水。)好正常嘅,肚餓就食糖水。(麥秋成陪其他人但唔陪你,會否呷醋?)唔會啦,我做嘢都陪唔到佢啦。」似乎暗示自己先至係麥秋成嘅正印女友。問到一班好姊妹有否向她介紹其他男生?一直否認與麥秋成拍拖的蔡思貝就指現時工作太忙,所以沒有需要:「我都想拍拖嘅,但順其自然」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!