網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

仲有聯絡 唐詩詠知崔建邦低潮窮困 __,崔建邦,唐詩詠,

再見亦是朋友。藝人洪永城(Tony)與唐詩詠亮相出席除夕倒數活動,透露首次情侶檔接倒數騷,酬勞比單拖可觀,笑指因利成便,不用再想地方倒數,還打趣表示完騷後欲與女友到湖邊散步慶祝,問到男友浪漫與否?詩詠想了片刻謂:「都可以,及格,永遠都有進步空間。」登堂入室拜年 由於Tony喉嚨痛未有獻唱,還自嘲擔心未達水準影響觀眾高漲情緒,問到會否於台下為女友舉牌?他謂:「呢啲驚喜講咗出嚟就唔會做啦!」談到稍後的 ...


再見亦是朋友。藝人洪永城(Tony)與唐詩詠亮相出席除夕倒數活動,透露首次情侶檔接倒數騷,酬勞比單拖可觀,笑指因利成便,不用再想地方倒數,還打趣表示完騷後欲與女友到湖邊散步慶祝,問到男友浪漫與否?詩詠想了片刻謂:「都可以,及格,永遠都有進步空間。」登堂入室拜年 由於Tony喉嚨痛未有獻唱,還自嘲擔心未達水準影響觀眾高漲情緒,問到會否於台下為女友舉牌?他謂:「呢啲驚喜講咗出嚟就唔會做」談到稍後的 ...




其他影片:>>






再見亦是朋友。

藝人洪永城(Tony)與唐詩詠亮相出席除夕倒數活動,透露首次情侶檔接倒數騷,酬勞比單拖可觀,笑指因利成便,不用再想地方倒數,還打趣表示完騷後欲與女友到湖邊散步慶祝,問到男友浪漫與否?詩詠想了片刻謂:「都可以,及格,永遠都有進步空間。」

登堂入室拜年 

由於Tony喉嚨痛未有獻唱,還自嘲擔心未達水準影響觀眾高漲情緒,問到會否於台下為女友舉牌?他謂:「呢啲驚喜講咗出嚟就唔會做」談到稍後的農曆新年,Tony表示二人應該會孖住慶祝,亦會如去年般互相到對方屋企拜年,說罷即來個情深對望,甜蜜非常。

詩詠透露父親專程到來活動現場打氣,不過Tony卻一臉得戚表示已見過世伯,所以一點也不緊張,問到世伯對他印象如何?Tony笑謂:「Uncle係唔多嘢講,成日都笑口滿面,好慈祥,所以好難捉摸到佢內心諗乜,可能佢唔鍾意我㗎!」詩詠亦謂:「我Daddy鍾意睇馬明啲戲,話佢啲戲好好睇。(Tony啲戲唔好?)Daddy比較鍾意睇認真嘅戲。」

叫世伯睇自己新劇

Tony聞言即主動出擊,表示其新劇即將播出,又問世伯會否喜歡觀賞旅遊節目,問到新年會否自掏腰包請世伯去旅行?他謂:「都想,但時間好難就,得嗰幾日。」

邀唐詩詠旅行

而Tony於台上表示望新一年可以不是為工作到南美洲或北歐環島遊,笑言此願望由出世時已開始計劃,亦希望屆時可邀請女友同行,詩詠則透露今年想與父親旅行,Tony即行未來外父政策謂:「世伯想去邊度?我哋一齊去,食好住好嘅,去邊都得。」及後當詩詠獻唱時,Tony亦有向女友送花。

此外,詩詠對於舊愛崔建邦自爆昔日揮霍史,於低潮窮困時連八達通按金也要退回出來用,詩詠對此謂:「依家有時都會同佢聯絡,佢以前嘅事我都知。(有冇幫過佢?)唔可以咁講,嗰時係陪住佢,人生總會有低潮,但佢好堅強,相信可度過(依家好生性?)覺得每個人經歷咗一啲事就會有一啲啟發,事情過咗去就唔使再講,最重要係以後識得把握人生,知佢依家(經濟)ok,祝佢新一年愈嚟愈好,開開心心,幸福快樂。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!