網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月28日 星期二

出活動當復出 陳茵媺「湯碗胸」再現 __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺個「湯碗胸」返嚟喇!藝人陳茵媺(Aimee)出席廚具品牌活動,是次是她第三胎產後的首個公開活動,身材都略見圓潤,問到今次酬勞是否很高時,她坦言是一個緣份,時間剛剛配合到,老公陳豪因為不用開工,可以在家照顧小朋友,問她有否信心老公湊三個「小王子」時,Aimee謂:「OK,佢係Superman。(老公錫晒個女?)唔會,我哋好公平,個個都錫。」她又指有了小朋友後都喜歡烹飪,最近更學煮中菜,之前新年 ...


陳茵媺個「湯碗胸」返嚟喇!

藝人陳茵媺(Aimee)出席廚具品牌活動,是次是她第三胎產後的首個公開活動,身材都略見圓潤,問到今次酬勞是否很高時,她坦言是一個緣份,時間剛剛配合到,老公陳豪因為不用開工,可以在家照顧小朋友,問她有否信心老公湊三個「小王子」時,Aimee謂:「OK,佢係Superman。(老公錫晒個女?)唔會,我哋好公平,個個都錫。」她又指有了小朋友後都喜歡烹飪,最近更學煮中菜,之前新年及聖誕都有煮大餐給一大班好朋友享用,坦言尚算合格,問老公給多少分時,她謂:「佢又冇畀分,但係所有嘢都清晒!」

唔想一家人拍廣告

問她何時正式復出時,她坦言今次活動都當自己正式復出,至於拍劇,她謂:「都傾緊拍劇同廣告,自己都鍾意做嘢。(唔係鍾意生B?)係呀!兩樣都鍾意,家庭同小朋友都好重要,現代女性兩方面要平衡。」她又指將來再工作就視乎性質及時間,現場見她身材圓潤,但說到修身時,她表示覺得OK!說到一家人拍廣告,她指盡量不好,但要看性質。說到二子最近生日,她表示替他搞了恐龍生日派對給他,與朋友、同學一同慶祝,問兩個哥哥錫不錫妹妹時,她謂:「初時都怕會妒忌,但兩個哥哥都好錫妹妹。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!