網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月28日 星期二

郭晉安做湊仔公 歐倩怡搵銀供自己讀書 __,歐倩怡,郭晉安,

老公負責湊仔,老婆搵錢讀書。藝人歐倩怡(Cindy)與劉錫賢為奇妙電視節目《身·醫·管》錄影,已有超過10年沒有幕前演出的Cindy,透露特別為節目減肥6磅,笑指原定目標為10磅,惟新年期間吃過量蘿蔔糕,故最後減6磅已盡晒力。獲老公支持Cindy更指老公郭晉安剛完成劇集拍攝,所以會化身湊仔公照顧一對仔女,更謂:「佢好支持我,話唔好成日喺屋企做黃面婆,唔好咁脫節,再加上節目遷就我逢星期二、五先錄影。 ...


老公負責湊仔,老婆搵錢讀書。

藝人歐倩怡(Cindy)與劉錫賢為奇妙電視節目《身·醫·管》錄影,已有超過10年沒有幕前演出的Cindy,透露特別為節目減肥6磅,笑指原定目標為10磅,惟新年期間吃過量蘿蔔糕,故最後減6磅已盡晒力。

獲老公支持

Cindy更指老公郭晉安剛完成劇集拍攝,所以會化身湊仔公照顧一對仔女,更謂:「佢好支持我,話唔好成日喺屋企做黃面婆,唔好咁脫節,再加上節目遷就我逢星期二、五先錄影。(老公湊仔稱職?)啲細路好跟佢,我嚴格啲,平時叫佢哋都叫到喉都沙,佢哋仲當我耳邊風,所以細路跟老公可能仲舒服。」

完成營養學課程

而曾修讀營養學兩年的她,表示當年因懷孕停學,至今心癢癢想完成餘下的一年課程:「咁我冇收入咁多年,讀書要成10幾萬,所以依家努力搵錢,好在今次酬勞都ok,希望之後會添食幾季,等我可以邊讀邊做囉!」

劉錫賢分享減肥心得

至於劉錫賢則表示平日有於網上分享養生文章或食譜,笑指早前有朋友傳他減肥運動短片,並聲稱3個月可減20磅,沒料首日試做沒多久已頂不住而放棄,故有意趁節目向歐倩怡取經。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!