網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月28日 星期二

【田蕊妮衰老公拖新女】曾航生轉口味 食骨感中女 __,曾航生,田蕊妮,

【田蕊妮衰老公拖新女】曾航生轉口味食骨感中女相關連結:【甩梁安琪變慳家】曾航生掃減價貨選擇困難症新人獎唱贏黎明http://bit.ly/2mmv00Y曾航生在新劇《迷》,飾演田蕊妮的衰老公,場場戲好入肉,睇到班師奶想掌摑他。他的前度是梁安琪,可惜2012年分手。不過原來曾航生已經秘密有第二春,記者發現他拖新女去將軍澳戲院睇戲,兩個一路行一路傾,鬼咁sweet。 52歲的曾航生,舊女友梁安琪好好肉 ...


  • 【田蕊妮衰老公拖新女】曾航生轉口味 食骨感中女
  • 相關連結:【甩梁安琪變慳家】曾航生掃減價貨選擇困難症 新人獎唱贏黎明

    http://bit.ly/2mmv00Y

    曾航生在新劇《迷》,飾演田蕊妮的衰老公,場場戲好入肉,睇到班師奶想掌摑他。他的前度是梁安琪,可惜2012年分手。不過原來曾航生已經秘密有第二春,記者發現他拖新女去將軍澳戲院睇戲,兩個一路行一路傾,鬼咁sweet。 

    52歲的曾航生,舊女友梁安琪好好肉地,與現任女友是兩種類型,新女友年約四十,乃骨感中女。她當日穿上條花褲襯花花袋,加埋件米奇T恤,打扮青春。

    鍾意就快D Share啦!