網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月28日 星期二

【金融圈熱話●朵叫「金魚飛」】被目擊出入半山富豪淫竇 Seasun離奇答:唔肯定有無去 __,Seasun,鄧寶怡,

【金融圈熱話●朵叫「金魚飛」】被目擊出入半山富豪淫竇Seasun離奇答:唔肯定有無去位於半山科達中心的夜店Garden51,一向是城中富豪、富二代的熱門蒲點。近日,有金額界人士爆料,指Seasun在場內出入,陪在金融客身邊應酬,更有個朵叫「金魚飛」。本刊致電她求證,她起初矢口否認,「唔知你講咩,你講嘅嘢我完全聽唔明。」再問之下,雖然猶豫了幾秒,但她態度雖然強硬,「(即是無出現過係個間夜總會度?)好 ...


  • 【金融圈熱話●朵叫「金魚飛」】被目擊出入半山富豪淫竇 Seasun離奇答:唔肯定有無去
  • 位於半山科達中心的夜店Garden51,一向是城中富豪、富二代的熱門蒲點。近日,有金額界人士爆料,指Seasun在場內出入,陪在金融客身邊應酬,更有個朵叫「金魚飛」。本刊致電她求證,她起初矢口否認,「唔知你講咩,你講嘅嘢我完全聽唔明。」

    再問之下,雖然猶豫了幾秒,但她態度雖然強硬,「(即是無出現過係個間夜總會度?)好匪夷所思。(從來都唔去夜總會既?)定義係咩呀,其實係我字典裡面,夜唔夜總會依樣野好難界定。好似你夜晚熄左燈,都無乜地方好去。」

    問到第三次,Seasun開始轉口風,「我唔肯定。(即是有可能去過?)因為我周圍去。(咁你有冇個花名叫金魚飛嫁?) 我好多花名,以前叫鄧波兒,會唔會因為金魚,所以你覺得,波兒係條金魚,所以叫做金魚呢?」

    記者問她覺得陪客這個工作, 是否唔好聽, 所以唔想講太多?「...點解呀? 點解唔好聽? (即是你覺得陪客係ok, 無問題既?) 人一定要人陪啦, 人都有寂寞既時候。職業無分貴賤。」記者想再問幾次,看能否得到不同的答案,不過Seasun話唔得閒再講了。Seasun過去曾為趙世曾打工,做公關陪北京的客人;她說的話幾成真,讀者自行判斷了。

    鍾意就快D Share啦!