網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月9日 星期四

「離地港姐」麥明詩變「地上最強」! __,麥明詩,港姐,

麥明詩由「離地港姐」慢慢變得貼地,繼而變成「地上最強」!「十優港姐」麥明詩(Louisa)喺2015年成為港姐冠軍,憑着高學歷而成為港姐界嘅一時佳話!不過「無敵是最寂寞」,入行無耐佢就被指「離地」,又畀人話佢人緣麻麻,而當被問到關於林作嘅事,Louisa仲即刻「起晒槓」,所以都有少少難相處架。但隨着時間過去,Louisa日漸成熟,講嘢變得大方得體。佢除咗公開力撐應屆港姐冠軍馮盈盈粗口言論之外,更加 ...


麥明詩由「離地港姐」慢慢變得貼地,繼而變成「地上最強」!

「十優港姐」麥明詩(Louisa)喺2015年成為港姐冠軍,憑着高學歷而成為港姐界嘅一時佳話!不過「無敵是最寂寞」,入行無耐佢就被指「離地」,又畀人話佢人緣麻麻,而當被問到關於林作嘅事,Louisa仲即刻「起晒槓」,所以都有少少難相處架。

但隨着時間過去,Louisa日漸成熟,講嘢變得大方得體。佢除咗公開力撐應屆港姐冠軍馮盈盈粗口言論之外,更加鼓勵港女們要自力更生,每番話都令大家拍晒手掌!如果想回顧一下Louisa點由「離地港姐」變成「貼地港姐」,繼而進化成「地上最強」,咁就一定要去片

麥明詩金句回顧:

「我唔係好習慣考試唔合格!」

「如果我話成世未講過粗口你都唔信其實有好多說話難聽過粗口!」

「唔一定要搵個王子嘅,其實女仔都可以自力更生,迪士尼嘅公主都愈來愈自力更生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!