網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月9日 星期四

陳茵媺一拖三拜年 陳豪幫座駕扮靚 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳茵媺負責湊仔女,陳豪負責同架車扮靚!廖碧兒搬入大埔豪宅,與舊愛陳豪一家所住的比華利山只有約5分鐘車程。眼見舊愛一家相當活躍,為免撞口撞面,廖碧兒經常由司機接載早出晚歸,甚少在大埔區露面。日前,陳豪和陳茵媺又分頭出動,陳豪幫座駕扮靚,陳茵媺則一拖三帶仔女去拜年。當日中午12時許,陳茵媺替子女悉心打扮,由司機接載往深井拜年。抵達後,她抱實9個多月大的幼女陳凱婷落車,只見小公主穿上一身中式賀年裝,面珠 ...


陳茵媺負責湊仔女,陳豪負責同架車扮靚!

廖碧兒搬入大埔豪宅,與舊愛陳豪一家所住的比華利山只有約5分鐘車程。眼見舊愛一家相當活躍,為免撞口撞面,廖碧兒經常由司機接載早出晚歸,甚少在大埔區露面。日前,陳豪和陳茵媺又分頭出動,陳豪幫座駕扮靚,陳茵媺則一拖三帶仔女去拜年。

當日中午12時許,陳茵媺替子女悉心打扮,由司機接載往深井拜年。抵達後,她抱實9個多月大的幼女陳凱婷落車,只見小公主穿上一身中式賀年裝,面珠肥嘟嘟,相當可愛!陳茵媺邊行邊幫女兒撥頭髮,大仔梓燁和二子浩鋒則由傭人照顧,一行人齊齊往友人家登門拜年。

另一日下午,陳豪與哥哥先到位於荃灣的公司向員工派開工利是,然後到土瓜灣幫座駕扮靚。兩兄弟行出行入與車行職員研究一番後,最後放下座駕,由友人接載離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!