網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月24日 星期五

袁偉豪唔認被李施嬅力追 __,李施嬅,李詩韻,袁偉豪,

星島日報相片【星島日報報道】李施嬅被指借胡定欣過橋力追袁偉豪,昨日袁偉豪接受記者電話訪問,他表示:「無咁事。我有合作過,大家都係Crazyrunner兄弟姊妹,大家都好照顧大家,亦唔覺得佢(李施嬅)對我特別有意思。」他坦言自己沒有資格談戀愛,現正全情投入工作。他說:「感情事唔想諗咁多,亦唔係報道講到咁似層層,況且我而家係單身,正常咁出席社交圈子好正常。更何況大家都係Crazyrunner成員,成日 ...


星島日報相片

【星島日報報道】李施嬅被指借胡定欣過橋力追袁偉豪,昨日袁偉豪接受記者電話訪問,他表示:「無 咁 事。我 有合作過,大家都係Crazyrunner 兄弟姊妹,大家都好照顧大家 ,亦唔覺得佢(李施嬅)對我特別有意思。」他坦言自己沒有資格談戀愛,現正全情投入工作。他說:「感情事唔想諗咁多,亦唔係報道講到咁似層層,況且我而家係單身,正常咁出席社交圈子好正常。更何況大家都係Crazyrunner成員,成日都出席一 活動,所以都係好平常 事。」

此外,談到報道暗指李施嬅介入他跟前女友岑杏賢的戀情,袁偉豪謂:「無呢件事!所以唔需要諗咁多喇!」文、圖:駱震寧

■李施嬅(左三)被指借胡定欣(右一)過橋力追袁偉豪(左一)。

娛樂

是日精選


鍾意就快D Share啦!