網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月24日 星期五

暗戀十幾年 鄭世豪巴士出招抱得美人歸 __,鄭世豪,

鄭世豪都幾長情喎!歌手鄭世豪接受電台訪問時,分享他與太太的故事:「我同佢認識咗20年有多,我哋住同一個公屋屋苑嘅同一層。讀中學嘅時候,返學出去撳𨋢,咁啱佢走出嚟,我先知原來有個女同學幾靚,呢樣嘢我好記得,但細個點會咁叻識得追求?只會默默喜歡。」直至3、4年前,二人於巴士上重遇,世豪就鼓起勇氣問:「我哋係街坊,你認唔認得我?」由此開始他們的愛情故事。他透過自己的歌曲《逐格回味》鼓勵大家向心儀對象表白 ...


鄭世豪都幾長情喎!

歌手鄭世豪接受電台訪問時,分享他與太太的故事:「我同佢認識咗20年有多,我哋住同一個公屋屋苑嘅同一層。讀中學嘅時候,返學出去撳𨋢,咁啱佢走出嚟,我先知原來有個女同學幾靚,呢樣嘢我好記得,但細個點會咁叻識得追求?只會默默喜歡。」直至3、4年前,二人於巴士上重遇,世豪就鼓起勇氣問:「我哋係街坊,你認唔認得我?」由此開始他們的愛情故事。他透過自己的歌曲《逐格回味》鼓勵大家向心儀對象表白:「你去嘗試就有50%成功,如果唔嘗試,得零㗎咋,只可以變成傷心嘅回味。如果有問到,就可能變成開心嘅回味,希望大家努力啲、放膽啲問吓。」

他很感激太太一直的支持,又大讚對方旺夫:「13年6月我喺巴士上面求婚,想重現我喺巴士再遇到佢嘅一幕,之後就有《星夢傳奇》,令我開展人生新嘅一頁。」他答應太太會努力工作,令她成為少奶奶,日後可以專心照顧BB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!