網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月26日 星期日

李漫芬喊住嫁 陳煒主動做姊妹送祝福 __,李漫芬,陳煒,

李漫芬快啲生番個啦。恭喜恭喜!無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)今日正式成為準人妻,下嫁圈外游水教練未婚夫Alvin(談成坤)。做得人妻嘅Fanny,都好開心咁着住裙褂出門嘅相上載於微博上,實行同大家開心share,見伴娘團人才濟濟,當中有藝人陳煒同埋Kawaii,見Alvin為娶Fanny都絕對唔容易,要過一眾姊妹嘅難關,其中更見兄弟團要抱起Alvin,唔知究竟玩緊咩遊戲呢?李漫芬在微博留言:「除 ...


李漫芬快啲生番個啦。

恭喜恭喜!無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)今日正式成為準人妻,下嫁圈外游水教練未婚夫Alvin(談成坤)。做得人妻嘅Fanny,都好開心咁着住裙褂出門嘅相上載於微博上,實行同大家開心share,見伴娘團人才濟濟,當中有藝人陳煒同埋Kawaii ,見Alvin為娶Fanny都絕對唔容易,要過一眾姊妹嘅難關,其中更見兄弟團要抱起Alvin,唔知究竟玩緊咩遊戲呢?李漫芬在微博留言:「除了感恩 還是感恩 謝謝天公造美 一切順利 謝謝各位兄弟姐妹的幫忙 !禮成! 」

而照片中更有Fanny同媽咪深情擁抱,事後佢接受東網電話訪問話:「好開心好感動,最感動係斟茶畀媽咪,同埋接新娘都玩咗好幾個遊戲,啲兄弟好落力。」

姊妹團之一的陳煒接受東網電話訪問,話自己主動同Fanny講做佢姊妹:「原本佢係請我飲嘅,不過因為我從來冇做過姊妹,所以做佢姊妹祝福佢。」

另外,姊妹Kawaii就爆新娘子全程都好感動不停喊,佢由尋日上頭開始喊,今日佢媽媽幫佢着褂,同斟茶畀媽媽都有喊,成日都流住開心嘅眼淚。Kawaii又自爆新年期間食多咗蘿蔔糕,所以個胸升級,竟然「Big」爆咗條姊妹裙:「條裙拉鏈爆咗,陳煒即刻拎針線幫我縫番。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!