網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月27日 星期一

【最後一擊】黃宗澤好艷福廿四美相伴! __,黃宗澤,

這些機會……澤仔都係第一次!藝人黃宗澤主演無綫新劇《溏心風暴3》扮演「萬人迷」,有錢靚仔周旋於一眾靚女當中。台前幕後今日於電視城舉行記者會,安排約兩打美女包括黃翠如、鄭希怡、楊柳青、馮盈盈、劉穎鏇及朱自賢等伴着他出煬,燕瘦環肥加性感,楊柳青更「中門大開」。據悉,今日所有女演員於劇中都與他有感情線,可謂艷無邊!最後一劇勁好艷福黃宗澤受訪則笑指自己「好倦」:「唔知以為我有扮投資,真係拍戲咁耐未試過,可 ...


這些機會……澤仔都係第一次!

藝人黃宗澤主演無綫新劇《溏心風暴3》扮演「萬人迷」,有錢靚仔周旋於一眾靚女當中。台前幕後今日於電視城舉行記者會,安排約兩打美女包括黃翠如、鄭希怡、楊柳青、馮盈盈、劉穎鏇及朱自賢等伴着他出煬,燕瘦環肥加性感,楊柳青更「中門大開」。據悉,今日所有女演員於劇中都與他有感情線,可謂艷無邊!

最後一劇勁好艷福

黃宗澤受訪則笑指自己「好倦」:「唔知以為我有扮投資,真係拍戲咁耐未試過,可能係我最後一次以無綫人身份拍劇,益吓我啩。(有同女友備案?)冇喎,做嘢啫,睇到先算啦。(傳緋聞?)係就傳晒咁多個喇,創電視史上最多戲中女友、同緋聞女友嘅紀錄。(今日楊柳青好性感喎。)頭先我全程只敢直望。」

楊柳青唔介意同黃宗澤有「動作」演出

至於10年未有為無綫拍劇的鄭希怡(Yumiko)透露戲中會少性感,客串的她笑言不需問準老公,又形容今次留港開工比較輕鬆,工餘可陪陪愛女。楊柳青則表示戲中扮演武打演員,會有動作場面,自己十分必要期待。問到會否介意與黃宗澤有「動作」,她大方謂:「唔介意,咁靚仔喎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!