網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月27日 星期一

冇人阻止上台 G.E.M.認冇知會大會 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

G.E.M.話事前冇人知,連佢自己都係朝早十一點先知咋!由黎明旗下製作公司在中環海濱舉行一連三日的「DragonlandMusicFestival」已結束,擔任尾場壓軸嘉賓出場的BlackEyedPeas演唱期間,「失驚無神」邀請了「宇宙巨漿」G.E.M.上台合唱,當時台下傳出噓爆聲,之後更有不少觀眾、粉絲在社交平台投訴鬧爆G.E.M.。G.E.M.剛接受東網電話訪問,對她未有知會大會她會亮相舞台 ...


G.E.M.話事前冇人知,連佢自己都係朝早十一點先知咋!

由黎明旗下製作公司在中環海濱舉行一連三日的「Dragonland Music Festival」已結束,擔任尾場壓軸嘉賓出場的Black Eyed Peas演唱期間,「失驚無神」邀請了「宇宙巨漿」G.E.M.上台合唱,當時台下傳出噓爆聲,之後更有不少觀眾、粉絲在社交平台投訴鬧爆G.E.M.。

G.E.M.剛接受東網電話訪問,對她未有知會大會她會亮相舞台,她解釋:「尋晚我原本係去睇騷,咁我短訊同阿will(will.i.am)講,我會去睇騷,同佢講good show,佢知道我去,就話不如同我一齊唱《Where Is The Love》,我仲問佢係咪講認真,佢即刻將首歌嘅歌詞send畀我,所以我就去咗呢個即興嘅表演。(係咪大會都唔知?)事前冇人知,連我自己都係尋日朝頭早十一點先知,尋日我用咗成個晏晝嚟背歌詞同練首歌,都係一個surprise,只係得阿will同佢經理人知呢件事。」至於有冇工作人員阻止她上台?G.E.M.就否認說:「後尾係阿will個manager去咗panel度同佢哋講,我係會上台一齊唱,佢哋就畀支咪我。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musico


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!