網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月25日 星期六

胡家驊驚傳猝逝:珍惜眼前人 吳婉芳談胡家驊:我好幸福 __,吳婉芳,胡家驊,

叫人珍惜的吳婉芳,直指:「我覺得我係幸福嘅!」與前港姐吳婉芳結婚超過20年的胡家驊昨日驚傳猝逝,心情沉重的吳婉芳暫未有公開表示,即使私下有好友發訊息慰問,吳婉芳亦僅以合十手勢圖案回應。胡家驊唔畀自己着牛仔褲上月吳婉芳接受好友梁佩瑚的網台訪問時,曾多次談及與老公胡家驊的相處細節。吳婉芳指自己喜歡低調,離開幕前多年的她非常享受平靜的生活,惟近年因傳媒的報道而再受到關注,不過她亦明白自己的衣着行為都有機 ...


叫人珍惜的吳婉芳,直指:「我覺得我係幸福嘅!」

與前港姐吳婉芳結婚超過20年的胡家驊昨日驚傳猝逝,心情沉重的吳婉芳暫未有公開表示,即使私下有好友發訊息慰問,吳婉芳亦僅以合十手勢圖案回應。

胡家驊唔畀自己着牛仔褲

上月吳婉芳接受好友梁佩瑚的網台訪問時,曾多次談及與老公胡家驊的相處細節。吳婉芳指自己喜歡低調,離開幕前多年的她非常享受平靜的生活,惟近年因傳媒的報道而再受到關注,不過她亦明白自己的衣着行為都有機會影響到老公胡家驊及家人,因而處處留神:「我都好想喺街邊篤魚蛋,但我真係唔夠膽,我驚影響到我先生。佢見到會話:『點解咁樣㗎?』以前我先生就連我着牛仔褲落中環佢都會話。」不過後來胡家驊亦屈服,「批准」吳婉芳以牛仔褲波鞋Look現身,而胡家驊自己亦會着牛仔褲出街。

由執着到了解人生無常

吳婉芳在訪問中自爆自己以前相當執着,每日規定自己的起居飲食,每日都要食同一樣食物,就連老公胡家驊亦曾表示覺得自己行徑奇怪。不過自吳婉芳信佛後,她指自己明白到好多,有時候人生是無常,做人應該簡單,更連愛濕平的習慣亦戒掉:「以前成日買衫shopping,依家冇乜呢個衝勁,除非真係有時要陪先生去見人,我先至要去買衫之外,我基本上冇。我先生從來唔會制止我買嘢,因為佢知我係一個好框框嘅人,好有節制。」

吳婉芳自覺幸福

吳婉芳又指每一個人都要知足常樂,做人就會開心。她又指健康好重要:「人就係無常。真係要珍惜每一刻,邊個喺你側邊。就算嗰個人激你嘅,可能有一日瞓醒,佢已經冇得激你,咁你就會諗:『唔該你激我』所以我覺得,好與唔好,都要珍惜,都係一個生活體驗,一個人成長需要面對嘅嘢。當你冇咗嘅時候,你就會珍惜有嘅時候。」

當梁佩瑚問到吳婉芳覺得自己依家幸福嗎?吳婉芳直呼幸福:「幸福㗎,咁當然會有唔開心嘅時候,話冇就呃你嘅。但係我覺得,到我呢一刻做人,我覺得我係幸福嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!