網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月25日 星期六

王敏奕透Bra唔打底 曾國祥撐拍露點戲 __,王敏奕,曾國祥,

王敏奕呢個女神Look真係好靚,佢爆男友曾國祥竟然畀佢可以有《色,戒》級嘅演出!藝人王敏奕(Venus)、馬志威、麥家琪及黃一山等,到奧運站出席新片《初戀日記:賤男蜜擾》首映禮,Venus以藍色通花,透Bra長裙Look現身,非常省鏡!曾國祥嫌打扮唔夠Venus表示性感無須問過男友曾國祥意見,她說:「佢連message我叫我加油都冇,我都唔得閒理佢,佢都想嚟捧場支持,不過佢去咗拍嘢,唔喺香港,如果 ...


王敏奕呢個女神Look真係好靚,佢爆男友曾國祥竟然畀佢可以有《色,戒》級嘅演出!

藝人王敏奕(Venus)、馬志威、麥家琪及黃一山等,到奧運站出席新片《初戀日記:賤男蜜擾》首映禮,Venus以藍色通花,透Bra長裙Look現身,非常省鏡!

曾國祥嫌打扮唔夠

Venus表示性感無須問過男友曾國祥意見,她說:「佢連message我叫我加油都冇,我都唔得閒理佢,佢都想嚟捧場支持,不過佢去咗拍嘢,唔喺香港,如果佢想睇,我會陪佢睇多次,但係佢拍完嘢返到嚟香港,可能都趕唔切,因為佢要拍兩個月。(影咗呢身打扮畀男友過目?)冇,好趕,亦都冇呢個習慣,佢成日話我打扮得唔夠𠻹!其實今日呢件衫好靚,如果喺裏面加tube打底,會好尷尬!」

《色,戒》級演出

近日她在新片中的學生妹造型,被網民熱炒,但Venus不諱言就連男友都批准她可以有《色,戒》級的演出,她說:「除咗學生look,仲有大個咗嘅造型,不過我想講,我成日同男友講笑咁講,我話如果有套《色,戒》搵我演湯唯個角色,我拍唔拍?佢話:『拍!《色,戒》喎!』(湯唯喺套戲露點!)係呀,佢仲答得快過我,話如果有一個好嘅劇本,有咁嘅需要,佢唔會出聲講啲咩,佢會明白!(你肯拍?)我睇過唔過到自己嗰關,要同公司商量。(要男友做導演先肯拍?)我諗佢唔會拍。(佢要做梁朝偉個角色?)嘩,有得畀佢做梁朝偉,佢就開心囉,到時佢唔理邊個做湯唯都肯演,係人都做」

馬志威冇理曾國祥

馬志威則多謝Venus信任,他說:「戲中我哋都有啲親密嘅鏡頭,多謝Venus嘅信任,拍之前我哋都有溝通好,陣間會錫邊度,會掂邊度,都有事先講咗先。(都多謝曾國祥對你嘅信任?)吓,冇理到佢喎,哈哈,唔好意思!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!