網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月11日 星期六

許志安老銅搞麻甩飯敍 __,許志安,安仔,

安仔搞麻甩飯局,不過臨走擺個咁萌嘅甫士,真係好大反差!許志安日前相約全男班於銅鑼灣飯敍,一行人邊食邊傾相當盡興,至9時離開時仍然傾到手指指,安仔興奮地指手劃腳,站在食肆外與友人傾到唔捨得走,逗留約十分鐘始告別。安仔揮別友人後邊捽鼻邊行去取車,及後發現記者即縮開手,並尷尬地笑着揮手示意。__________________________想聽歌?想睇MTV?想了解本地IndieBand資訊快啲cli ...


安仔搞麻甩飯局,不過臨走擺個咁萌嘅甫士,真係好大反差!許志安日前相約全男班於銅鑼灣飯敍,一行人邊食邊傾相當盡興,至9時離開時仍然傾到手指指,安仔興奮地指手劃腳,站在食肆外與友人傾到唔捨得走,逗留約十分鐘始告別。安仔揮別友人後邊捽鼻邊行去取車,及後發現記者即縮開手,並尷尬地笑着揮手示意。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!