網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月11日 星期六

紐約時裝周:法拉未買情人節禮物畀男友 __,法拉,陳法拉,

女神都要買定飛等人約?【紐約直擊】於紐約讀戲劇的陳法拉出席於當地舉行的時裝周,於當地時間10日現身KateSpade秋冬2017,穿上品牌花卉圖案的法拉大讚今季設計很美,充滿異國風情,而且有大量花卉圖案,以及喜愛今季的首飾。情人節睇舞台劇陳法拉去年返港演出舞台劇後,被發現與曾任外交官的法籍男士司馬諾約會,是指與薛世恆分手後的新戀情,問到情人節可以選條花卉圖案裙穿着?她笑言條裙咁多花:「咁唔使送花。 ...


女神都要買定飛等人約?

【紐約直擊】於紐約讀戲劇的陳法拉出席於當地舉行的時裝周,於當地時間10日現身Kate Spade秋冬2017 ,穿上品牌花卉圖案的法拉大讚今季設計很美,充滿異國風情,而且有大量花卉圖案,以及喜愛今季的首飾。

情人節睇舞台劇

陳法拉去年返港演出舞台劇後,被發現與曾任外交官的法籍男士司馬諾約會,是指與薛世恆分手後的新戀情,問到情人節可以選條花卉圖案裙穿着?她笑言條裙咁多花:「咁唔使送花。(情人節點度過?)完全唔知,嗰日冇堂可以休息,夜晚睇Cate Blanchett(姬蒂班查)舞台劇。(等男友畀驚喜?)驚喜我等待。(同男友一齊睇?)我買咗兩張飛,睇邊個同我睇。(預備禮物畀男友?)完全未,好忙,呢個星期返學要唱歌,似音樂劇,體力同聲音都需求好大,出live ,冇咪,靠自己,今晚六點同九點都有演出,今個星期有8場,好攰,一陣要warm up。」

生日飛機過

提到月尾生日,她表示生日在飛機上過,因為有兩星期假期,會回香港工作。問到有否人已約她慶祝?她表示:「冇,同經理人,mark咗我做嘢,我喺呢邊讀書,好多工作都積埋,返去做,一星期要飛幾個城市,希望返香港有粉絲送禮物畀我,同朋友食飯,不過日日都拍嘢,食都冇得食,好殘忍。」

青年才俊

據講法拉新男友來頭不少,在哈佛大學畢業,06年擔任過法國駐日本外交官,負責分析中國及日本的金融走勢,之後2012年發展編寫電腦程式Bubble,教人創立及製作網頁同app,是青年才俊!

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!