網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月1日 星期三

【揸老細百五萬Benz】陳文媛有莊友堅照住 學投資變金融之花 __,莊友堅,陳文媛,

相關連結:【動畫●轉行做金融】秘嫁打工仔陳文媛:我已經唔係呢個圈http://bit.ly/2mpsAOR陳冠希事件折磨9年BoBo覓真愛獲老公呵到實http://bit.ly/2mGY5QG陳文媛嫁人過幸福生活前度金紫耀攬長髮女見人即閃http://bit.ly/2lSSabT自一三年美甲店結業,陳文媛就兩度改電話避圈中人,希望抽離娛樂圈抹走過去不快事。就連以前最老友的傅穎、何韻詩,BoBo亦斬 ...


相關連結:

【動畫●轉行做金融】秘嫁打工仔 陳文媛:我已經唔係呢個圈

http://bit.ly/2mpsAOR

陳冠希事件折磨9年 BoBo覓真愛獲老公呵到實

http://bit.ly/2mGY5QG

陳文媛嫁人過幸福生活 前度金紫耀攬長髮女見人即閃

http://bit.ly/2lSSabT

自一三年美甲店結業,陳文媛就兩度改電話避圈中人,希望抽離娛 樂圈抹走過去不快事。就連以前最老友的傅穎、何韻詩,BoBo亦 斬纜無聯絡多年。

一五年底同金紫耀分手,但原來當年拍拖期間,BoBo已經埋到男 友老細莊友堅堆,一四年更加能跳過男友,成為莊友堅旗下公司的要 員,同年BoBo已成功置業,以五百多萬買下杏花邨一個五百多呎 單位。

「當年開美甲店,外傳係金紫耀打本,其實都係莊友堅科水,但美甲 店蝕足四年執笠,金紫耀又因一單交易累公司有損失被炒,好彩Bo Bo嗰時好勤力進修,學投資靠自己,莊友堅亦好睇BoBo, 俾好多機會佢,佢先可以重新振作!」

就連現時BoBo所駕駛的百五萬Benz跑,亦是莊友堅旗下公司 持有!可見近年才成功轉行的BoBo的確甚吃得開。

相對富貴前男友金紫耀,現任老公只是打工仔一名,BoBo亦唔介 意公一份婆一份。

「雖然買咗樓,但BoBo結婚之後,無住喺嗰度,反而喺附近租過 另一間屋住,而且佢媽咪咁多年都住杏花邨,佢想住近媽咪方便照應 !不過,老公係打工仔,而且父母已退休,一路要養家, BoBo都唔介意,搵錢同老公溝亂使!」BoBo友人說。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!