網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月1日 星期三

變情場走寶王!廖碧兒收埋新歡唔畀驗貨 __,碧兒,廖碧兒,

廖碧兒成日走寶!一次可能係意外,兩次或者係撞彩,但,三次幾乎可以肯定係真正厲害!講緊嘅係堪稱香港特別行政區最佳前度--廖碧兒!佢,拍過無數次拖,佢拍過嘅男友,好多都獲獎無數,佢嘅裙下之臣,粒粒都有頭有面!不過全部發生喺同佢分手之後嗰度弊呢!口痕友仲話「最佳前度」?成個娛樂圈被你曲到彎晒啦!的確,喺廖碧兒較為人熟悉嘅幾段情入面,先有前度劉愷威喺分手後,一吐烏氣,喺內地爆紅做咗一線男星,仲娶埋內地新四 ...


廖碧兒成日走寶!一次可能係意外,兩次或者係撞彩,但,三次幾乎可以肯定係真正厲害!講緊嘅係堪稱香港特別行政區最佳前度--廖碧兒!佢,拍過無數次拖,佢拍過嘅男友,好多都獲獎無數,佢嘅裙下之臣,粒粒都有頭有面!不過全部發生喺同佢分手之後嗰度弊呢!口痕友仲話「最佳前度」?成個娛樂圈被你曲到彎晒的確,喺廖碧兒較為人熟悉嘅幾段情入面,先有前度劉愷威喺分手後,一吐烏氣,喺內地爆紅做咗一線男星,仲娶埋內地新四 ...


廖碧兒成日走寶!

一次可能係意外,兩次或者係撞彩,但,三次幾乎可以肯定係真正厲害!講緊嘅係堪稱香港特別行政區最佳前度--廖碧兒!佢,拍過無數次拖,佢拍過嘅男友,好多都獲獎無數,佢嘅裙下之臣,粒粒都有頭有面!不過全部發生喺同佢分手之後嗰度弊呢!口痕友仲話「最佳前度」?成個娛樂圈被你曲到彎晒

的確,喺廖碧兒較為人熟悉嘅幾段情入面,先有前度劉愷威喺分手後,一吐烏氣,喺內地爆紅做咗一線男星, 仲娶埋內地新四小花旦之一女神級嘅楊冪做老婆,生咗個女小糯米。

繼而有前度陳豪,分手後飛躍進步,視帝都攞埋,仲娶咗陳茵媺,兼夾只係用咗三年時間就三年抱三,仲要係想生仔,就生仔,想生女,就生女,劇情照足自己意思發展,更加估唔到嘅係出道初期,把聲爛到阿媽都唔認得嘅佢,竟然連我最喜愛的歌曲大獎都攞埋,名副其實係佢嗰句金句:「Perfect池!」同分手前嘅際遇相比,真係天與地!

角色被定型「好勝」

即使圈外前度林忠豪,分手後亦一樣「活得比你好」,同咗又靚又叻嘅Susanna Yiu拍拖,感情穩定,鬼咁sweet sweet !

眼看那傾慕過的、傷害過的、不見光的、不便說的, 從前每個男孩如盛放的花朵,唯獨只有廖碧兒自己過盡千帆,依然斯人獨憔悴,只能喺舊愛結婚了,新娘不是我之際,喺人哋微博留句:「Congratulation!」本來對舊愛送上祝福都算係大方表現,只怪佢早年回應有指佘詩曼介入佢同陳豪之間時,佢話:「係你嘅就係你嘅,唔係你嘅就唔係你嘅!」聽落就同「山係石頭,海係水」一樣咁上下嘅見解,不過佢嗰個勝利者式嘅笑容,嗰種暗窒阿佘嘅意氣風發,搞到被人定咗型話佢好勝,就連佢早輪被指有神秘富豪男友,搬到大埔千萬豪宅居住,都話佢專登要住近前度示威。

女版「愛情幸運星」

係咪好勝都好,廖碧兒冇再好似以前咁以勝利者姿態嚟回應咁低EQ,而佢轉性嘅轉捩點應該係2008年喺溫哥華經歷咗一場大風雪,佢事後講:「後來有次我喺法國睇葡萄園,有隻蝴蝶停喺我手上,令我有所領悟!」竟然一粒沙裏看世界,半瓣花上說人情,你唔覺奇怪嘅咩?雖然佢冇詳細講係咩嘅領悟,但極有可能係佢終於發現咗自己擁有令前度浴火重生,變身火鳳凰嘅使命同Magic !就好似荷里活影星謝茜嘉艾芭同Dane Cook主演嘅《Good Luck Chuck》(愛情幸運星),講Dane雖然高大靚仔,但佢中咗咒咁,凡係就算再醜再肥再冇人吼嘅女,只要同佢「企一晚」,之後都會即刻搵到幸福好路數!照咁講,雖然廖碧兒出名係「情場走寶王」,但佢都算係立下好多功德,睇番劉愷威、陳豪、林忠豪,同佢拍過拖、好過、散咗,然後就買埋樓結埋婚做老襯,順風順水行好運!

身材正,話晒係華姐冠軍,個個數番佢啲前度依家有幾好,其實分分鐘佢將來嗰個好過班前度一百倍都未定!之不過鬼妹仔嘅佢平時無事不可對人言,點解之後不斷傳佢有新歡佢都唔聲唔聲唔表態,就係費事畀人對號入座,萬一有咩冬瓜豆腐,真係有第四個臨床實證出籠,到時真係水洗都唔清!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!